שמרית מאיר היועצת המדינית של בנט מתפטרת מתפקידה באופן מפתיע

טלטלה: היועצת המדינית לראש הממשלה, שמרית מאיר, הודיעה לבנט על כוונתה לסיים את תפקידה בעוד כשבועיים | "שורת המשימות הארוכה שהטלת עליי חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 13/05/22 13:16 יב באייר התשפב

שמרית מאיר היועצת המדינית של בנט מתפטרת מתפקידה באופן מפתיע
שמרית מאיר. מתפטרת, צילום: ללא

טלטלה בלשכת ראש הממשלה: היועצת המדינית של ראש הממשלה, שמרית מאיר, הודיעה לבנט כי היא מתכוונת לסיים את תפקידה בקרוב. מאיר הייתה האישה הראשונה בתפקיד, ולפני כן היא שימשה כעיתונאית ופרשנית. היא כתבה לבנט: "שורת המשימות הארוכה שהטלת עליי חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. זה הזמן לעזוב".

לפני שמונתה מאיר, לפני כשנה, היא שימשה כפרשנית בנושאים מדיניים-בטחוניים במספר כלי תקשורת מובילים, בהם ידיעות אחרונות וגלי צה"ל. כיהנה גם כמנכ"לית הארגון 'לינק' שעסק במיזמי תקשורת בעולם הערבי. כזכור, אמש (ה') התפטר מתפקידו עובד פרל דובר המפלגה בשלושת החודשים האחרונים.

בנט, האם יצליח לייצב את הקואליציה?

בנט. סיבה לדאגה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המכתב המלא ששלחה מאיר לבנט

עם הקמת הממשלה, ביוני אשתקד, התבקשתי על ידך לשמש כיועצת המדינית לראש הממשלה. לאחר לבטים, הסכמתי. במהלך השנה האחרונה הקדשתי את כל כוחותיי לסייע לך בתחום המדיני ובכלל. בבניית היחסים הטובים עם ממשל ביידן, בחיזוק הקשר עם מדינות ערב, הקרובות והרחוקות, בייצוג טוב של ישראל על הבמה הבינלאומית, וחשוב יותר - בהשגת תכליות מדיניות חשובות שלא זה המקום לפרטן, כולל מהלך מדיני משמעותי ביותר רק לאחרונה. 

הייתה זו שנה מלאת עשייה, מבוקר ועד לילה. שורת המשימות הארוכה שהטלת עליי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. לקראת סיום שנה בעבודה משותפת קרובה, זה הזמן לעזוב. אסיים את תפקידי ב-1 ביוני. בכוונתי לסייע ככל שיידרש בהשלמת המשימות עליהן אני מופקדת, בעיקר בכל הקשור לביקורו המתקרב של נשיא ארה״ב בישראל. 

אני מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל בתחומים כה חשובים ומאחלת לך בהצלחה.