פרסום ראשון נערכים לבחירות: ועדת הבחירות המרכזית תקיים פגישה עם בכירים במפלגות

המצב הפוליטי הרגיש לא פסח על ועדת הבחירות המרכזית, שם נראה שמתחילים להיערך לבחירות ואף קבעו פגישה עם בכירים במפלגות השונות לקראת בחירות לכנסת ה-25

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/05/22 20:06 טו באייר התשפב

נערכים לבחירות: ועדת הבחירות המרכזית תקיים פגישה עם בכירים במפלגות
נתניהו מצביע בבחירות הקודמות, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בחירות בדרך? אמנם בקואליציה מנסים לשדר שהעניינים בשליטה אבל הזעזועים הפוליטיים שעברו על הקואליציה לא הותירו את חברי ועדת הבחירות המרכזית אדישים ולכיפה נודע כי בקרוב תתקיים פגישה בין בכירי המפלגות לנציגי ועדת הבחירות.

בוועדת הבחירות נערכים לבחירות הבאות

נציגי המפלגות בכנסת קיבלו היום (ב') הודעה לפיה, "בתאריך 26/05 בין השעות 11:00-13:00 תתקיים פגישה משותפת". על פי ועדת הבחירות, "מטרת הישיבה הינה שיתוף בשינויים אשר בוצעו במערכת תשבץ (חלוקת קלפי לפי מפלגות) עד כה, סקירת השינויים המבוצעים בימים אלה במערכות התשבץ וכן נשמח לבקשות לשינויים נדרשים ככל שלא עלו לאחר מערכת הבחירות לכנסת ה-24". בוועדה הוסיפו: "חשוב מאוד - במעמד הפגישה  נשמח גם להגדרת צוות  מטעמכם אשר יתכלל העבודה מולנו בפגישות עיתיות אשר יקבעו בהמשך".

חבר כנסת בכיר בליכוד: הממשלה לא תיפול השנה

מנגד, לחדשות כיפה נודע כי חבר כנסת בכיר ומוערך בליכוד מעריך בשיחות סגורות כי הממשלה לא תיפול לפני סוף שנת 2022 וכי הממשלה תחזיק מעמד עד שנת 2023 לפחות.  

מוקדם יותר היום אמר שר החוץ יאיר לפיד כי התחזיות על נפילת הממשלה היו מוקדמות מדי, "מתישהו כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים. סתם מנסה להכניס את המדינה לכאוס. אני לא טוען לרגע שאין לממשלה בעיות, אבל היא עובדת, ועובדת מצויין. והיא תמשיך לעבוד ולעשות דברים טובים למען מדינת ישראל כל עוד המפלגות המרכיבות את הקואליציה ינהגו באחריות. ראשי המפלגות ישבו אתמול ודיברו. מושב הקיץ התחיל מצויין, הקואליציה מנוהלת טוב יותר, אנחנו נחושים להמשיך את המגמה החיובית", אמר לפיד.

מוועדת הבחירות המרכזית נמסר: "הפגישה שזומנה הינה במסגרת תהליכי הפקות הלקחים המקובלים בוועדה בימי שיגרה".