צפו תיעוד בלעדי: עימות בכנסת בין מבקר לבן גביר

מהומה במשכן: מבקר שהגיע לכנסת החל לקרוא קריאות גנאי נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר: "בושה, אפילו לא עשית צבא" | איך הגיב יו"ר עצמה יהודית?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/05/22 18:35 טו באייר התשפב

תיעוד בלעדי: עימות בכנסת בין מבקר לבן גביר
בן גביר בעימות, צילום: עמיאל ירחי, חדשות כיפה

פנסיונר שהגיע היום לבקר במשכן הכנסת עורר מהומה כאשר נתקל במסדרונות בחבר הכנסת איתמר בן גביר והחל לתקוף אותו מילולית. המבקר צעק לעבר בן גביר שענה לו בצעקות ובמקום פרצה מהומה שנפסקה רק כאשר הגיעו למקום סדרני הכנסת. צפו בתיעוד של חדשות כיפה:

בן גביר מתעמת עם מבקר בכנסת



העימות החל כאשר האזרח צעק לעבר בן גביר: "בושה, אפילו לא היית בצבא". בן גביר ביקש להרחיק את המבקר וצעק לעברו: "לא נתתם לי לשרת בצבא". חברת הכנסת יסמין פרדמן התערבה במהומה ואמרה לבן גביר: "קודם כל תכבד אזרחים שמבוגרים ממך". נושא הצבא של בן גביר עלה גם במליאת הכנסת שם בן גביר אמר לבנט: למה לא הגעת להסתכל ליתומים של נעם רז בעיניים. בנט אמר בתגובה: "אתה לא היית לוחם. מי אתה בכלל"

בן גביר חושף: זו הסיבה שבגללה לא התגייסתי

בטור שפרסם לפני מספר חודשים בן גביר חשף מה קרה כשניסה להתגייס לצבא, "לדמגוגיה צריך להציב גבולות מדי פעם, ובמקרה שלי הגבול עובר בהצגתי כמשתמט. אכן אני בא ממשפחה ימנית (אגב, לא דתית), אולם אמא שלי, שושנה ז"ל, משכונת הכורדים בירושלים, לא רק שבנערותה הצטרפה לאצ"ל ואף נעצרה על ידי הבריטים, אלא שגם שירתה בצה"ל כקצינה. אבא צדוק ז"ל לחם בכל מלחמות ישראל, ואחי שי הצטרף לגרעין הנח"ל בשדה בוקר" כתב בן גביר.