בלעדי בכיר בליכוד: הממשלה לא תיפול השנה

בזמן שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מצהיר כי סופה של ממשלת בנט-לפיד הולך ומתקרב. חבר כנסת אחר בליכוד מעריך בשיחות סגורות כי הממשלה לא תיפול השנה ותכהן גם בשנת 2023

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/05/22 17:41 טו באייר התשפב

בכיר בליכוד: הממשלה לא תיפול השנה
בנט ולפיד. ישרדו?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפרישה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה טלטלה את ממשלת בנט לפיד והפיחה תקווה בראש הממשלה בנימין נתניהו. אבל לא כולם בליכוד משוכנעים שהסוף של הממשלה קרוב וחבר כנסת בכיר בליכוד מעריך בשיחות סגורות כי יקח עוד זמן עד שהממשלה תיפול.

חבר כנסת בכיר בליכוד: הממשלה לא תיפול השנה

לחדשות כיפה נודע חבר כנסת בכיר ומוערך בליכוד מעריך בשיחות סגורות כי הממשלה לא תיפול לפני סוף שנת 2022 וכי הממשלה תחזיק מעמד עד שנת 2023 לפחות.  

מוקדם יותר היום (ב') אמר שר החוץ יאיר לפיד כי התחזיות על נפילת הממשלה היו מוקדמות מדי, "מתישהו כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים. סתם מנסה להכניס את המדינה לכאוס. אני לא טוען לרגע שאין לממשלה בעיות, אבל היא עובדת, ועובדת מצויין. והיא תמשיך לעבוד ולעשות דברים טובים למען מדינת ישראל כל עוד המפלגות המרכיבות את הקואליציה ינהגו באחריות. ראשי המפלגות ישבו אתמול ודיברו. מושב הקיץ התחיל מצויין, הקואליציה מנוהלת טוב יותר, אנחנו נחושים להמשיך את המגמה החיובית", אמר לפיד.

נתניהו: "נפעל יחד כדי להפיל את ממשלת ההונאה"

מנגד יו"ר האופוזיציה נתניהו אמר היום בישיבת סיעת הליכוד, "אנחנו נפעל יחד, ביתר שאת, כדי להפיל את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה במועצת השורא. תחת ממשלת ההונאה והחולשה הזאת המדינה נשמטת מתחת לרגלינו. תחת הממשלה הלאומית החזקה שנקים אנחנו נחזיר אותה לאזרחי ישראל".