צפו אלי אבידר בראיון לכיפה: "איילת שקד רגילה לאיים אבל אין לה במה לאיים"

אחרי שהשרה איילת שקד הודיעה כי לא תתמוך בשינוי חוקי יסוד, חבר הכנסת אלי אבידר עולה להתקפה ואומר בראיון לחדשות כיפה: "חוק נאשם בפלילים יעבור שקד רגילה לאיים אבל אין לה במה לאיים. אפשר להיעזר במשותפת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/05/22 16:51 טו באייר התשפב

אלי אבידר בראיון לכיפה: "איילת שקד רגילה לאיים אבל אין לה במה לאיים"
אלי אבידר בראיון לחדשות כיפה, צילום: כיפה

סערת חוקי היסוד: הבוקר הודיעה שרת הפנים איילת שקד כי היא לא תיתן יד לשינוי חוק הלאום וכן לחוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה. חבר הכנסת אלי אבידר שמוביל את חוקי הנאשם תקף את שקד בראיון שהעניק לחדשות כיפה. 

אלי אבידר: "איילת שקד רגילה לאיים"

אבידר אמר כי: "חוק נאשם בפלילים יעבור בכנסת הזאת על אפה ועל חמתה של איילת שקד, היא רגילה לאיים אבל אין לה במה לאיים. אם היא בטוחה שיש לה אלקטורט היא יכולה להצביע בעד פיזור הכנסת, בוא נראה אותה, הרי היא ברחה לתוך הקואליציה הזאת כאשר היא לא רצתה עוד בחירות. בואו לא נשכח שעד לפני מספר ימים היא הייתה במשא ומתן עם הליכוד כדי לקבל שיריון לשתי כנסות, ככה לא מתנהגת מישהי שיש לה אלקטורט".

"אפשר תמיד להשתמש ברשימה המשותפת"

אז תשתמשו ברשימה המשותפת כדי להעביר את החוק?

"אני חושב שאפשר תמיד להשתמש ברשימה המשותפת, אפשר להשתמש בכל חבר כנסת שמכהן בכנסת ישראל".

אם ימינה ימשיכו למרוח את החוק יכול להיות שתפסיק להגיע להצבעות?

"אנחנו לא מאיימים, אנחנו משאירים את האיומים לימינה שרגילים לסחוט ולאיים כל היום. אנחנו רק מעירים את השטח שמצפה לחוק הזה. אם לא נעביר את החוק אנחנו נאבד את אמון הציבור שלא יצביע לנו בפעם הבאה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן