מנסור עבאס: לא דרשתי שידיחו את יום טוב כלפון

אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט החליט לפטר את חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה, יו"ר רע"מ מצהיר: לא ביקשתי שיודח בעקבות עלייתו להר הבית | בנט: "יום טוב ימשיך למלא תפקידים ציבוריים מרכזיים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/05/22 16:33 יד באייר התשפב

מנסור עבאס: לא דרשתי שידיחו את יום טוב כלפון
בנט עם כלפון, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

סערת הפיטורין של חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה נמשכת. היום (א') מודיע חבר הכנסת מנסור עבאס כי הוא לא עומד מאחורי המהלך שנרקם בלשכת בנט וכי כלפון לא נשלח הביתה בעקבות ההחלטה שלו לעלות להר הבית ביום העצמאות.

"רע"מ לא ביקשה מבנט להדיח את יום טוב כלפון"

בשיחה עם כאן חדשות אמר יו"ר רע"מ מנסור עבאס: "לא דרשתי ורע"מ לא ביקשה מבנט להדיח את יום טוב כלפון בעקבות עלייתו להר הבית".

אחרי שפיטר אותו, אתמול נפרד בנט מכלפון והחמיא לו ברשתות החברתיות: "אני רוצה להודות לח״כ יום טוב כלפון, יו״ר ועדת משנה לזכאי השבות והקשר עם התפוצות, על השירות החשוב שעשה למען קליטת העלייה. יום טוב נלחם למען קליטת יהודים מכל רחבי העולם, ובמקביל פעל ללא לאות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון. אני משוכנע כי יום טוב ימשיך למלא תפקידים ציבוריים מרכזיים, ועוד יפעל ויתרום רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל. תודה רבה יום טוב, על הדרך, הרעות, המסירות ועל ההישגים הרבים".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, כתב על התפטרות מתן כהנא והדחת כלפון: "יש קונה עולמו בשעה אחת ויש מי שלא. על מתן כהנא נאמר: "כשיורדים, יורדים עד התהום". חרפה. מה שבטוח, ממשלת האסון הזו בדרך הביתה. מי שכבש את השלטון בכוח הזרוע ונשען על תומך טרור שמכנה את לוחמינו הגיבורים "כובש אכזרי", ייזכר לדראון עולם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן