צעקות בין גנץ לבנט: "מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני"

עימות קולני בישיבת הממשלה בירושלים: אחרי הצהרתו של ראש הממשלה נפתלי בנט שעסקה רבות באתגרים הביטחוניים, גנץ תקף: "דיברת רק על אני ואני ואני. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 13:17 יד באייר התשפב

צעקות בין גנץ לבנט: "מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני"
גנץ ובנט, מתכננים לפנות את חומש, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (א') התדרדרה לטונים גבוהים. שר הביטחון בני גנץ תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט בטענה שהוא גונב לו את הקרדיט. בנט ענה: "תסתכל על דף הפייסבוק שלי. אני כל הזמן מזכיר אותך".

גנץ תקף את בנט: "מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני"

אחרי שבנט העביר הצהרה לתקשורת מבלי לציין את שר הביטחון תקף גנץ מול השרים: "להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו. מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה. היית צריך להזכיר אותי לעיני המצלמות". בנט ענה לגנץ: "תסתכל על דף הפייסבוק שלי. אני כל הזמן  מזכיר". גנץ עקץ: "אעבור  על דף הפייסבוק שלך, שם אני אקבל ביטוי".


(בנט בפתח ישיבת הממשלה).

נזכיר כי בהצהרה לתקשורת אמר ראש הממשלה: "גם לפני 20 שנה לוחמינו נלחמו בגבורה מול מחבלים בג'נין, במהלך מבצע "חומת מגן". כמו היום, גם אז, התמודדנו עם עלילות כלפי חיילינו, ואני מגבה את לוחמי צה"ל בג'נין של אז אל מול הדיבה שתידון מחר, ואת הלוחמים של היום מול עלילות דומות. כוחותינו ימשיכו לפעול בנחישות נגד הטרור. 

אני אומר כאן בצורה ברורה - ממשלת ישראל אינה מטילה מגבלות על המאבק בטרור, ואנחנו לא נרפה, גם אל מול תעמולה שקרית שמוטחת בישראל. מאוחר יותר היום יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני, לסקירה של התרגיל הצה"לי הגדול, "מרכבות האש", ואנחנו נמשיך בכל הפעולות הנדרשות על מנת להעניק ביטחון לאזרחי ישראל".

 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן