מנסור עבאס מתחייב: "רע"מ לא תפרק את הממשלה"

המתיחות הביטחונית, המצב בהר הבית והמצב המורכב של הקואליציה לא משפיעים על רע"מ. יושב ראש המפלגה טוען בראיון לאתר סעודי: "הקואליציה שברירית, אבל אנחנו ננסה לאסוף הישגים רבים לחברה הערבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/22 09:18 ה באייר התשפב

מנסור עבאס מתחייב: "רע"מ לא תפרק את הממשלה"
מנסור עבאס. , צילום: Flash90

מנסור עבאס לקח החלטה פוליטית שנויה במחלוקת עם כניסתו לממשלה בנט-לפיד, וגם בצל האירועים האחרונים הוא ממשיך לתמוך בקיומה. בריאיון לאתר "אילאף" הסעודי אומר  יושב ראש רע"מ כי "רע"ם לא תהיה הסיבה להפלת הממשלה", למרות הביקורת מהרחוב הערבי, המצב הביטחוני והמצב בהר הבית.

"הקואליציה שברירית, אבל אנחנו ננסה לאסוף הישגים רבים לחברה הערבית"

נזכיר כי בשבוע שעבר נפגשו ראש הממשלה נפתלי בנט ומנסור עבאס, ודנו בחזרת הכנסת מהפגרה ובהקפאת החברות בקואליציה של רע"מ. בראיון אמר עוד עבאס כי "ערביי ישראל נושאים את הזהות הישראלית, ויש להם נושאים וזכויות מיוחדות שלא ניתן להשיגן באמצעות ביקורת וצעקות – אלא רק באמצעות השתתפות וכניסה לזירה הפוליטית. אנחנו מתמקדים בטיפול בענייני הפנים של הערבים".

עבאס ניתח את המצב של הקואליציה אחרי פרישת סילמן: "הקואליציה שברירית, אבל אנחנו ננסה לאסוף הישגים רבים לחברה הערבית", ופוסק חד משמעית כי "רע"ם לא תפרק את הממשלה".

בראיון לפגוש את העיתונות לפני כשבוע אמר עבאס: "אנחנו כרגע מנהלים מגעים ומנסים למצוא פתרונות. בינתיים לא הגענו למתווה שמסיים את האירוע שאנחנו נמצאים בו. מצד אחד, אנחנו לא מעוניינים בבחירות שלא יביאו שום דבר. מצד שני, אנחנו לא יכולים לחיות באי ודאות ולכן העדיפות שלנו - לקדם את הנושאים במסגרת הקואליציה הזו, ואני מקווה שעד סוף הפגרה נצליח להגיע להבנות".