מתכוננים לחזרה מהפגרה: ראש הממשלה ומנסור עבאס נפגשו

קואליציית השישים של בנט מתכוננת לחזרה מהפגרה: ראש הממשלה נפגש עם יושב ראש רע"מ על רקע הקפאת חברותם בקואליציה ודבריו של מנהיג חמאס בעזה סינוואר | עבאס אמר אמש: "אנחנו לא מעוניינים בבחירות שלא יביאו שום דבר"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/05/22 20:58 ל בניסן התשפב

מתכוננים לחזרה מהפגרה: ראש הממשלה ומנסור עבאס נפגשו
עבאס עם בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי פרישת סילמן, נפתלי בנט עסוק בייצוב הגבולית שלו ונפגש עם יו"ר רע"מ. על פי הפרסום בערוץ 13, ראש הממשלה נפגש עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס, לראשונה מאז ההודעה של רע"מ על הקפאת החברות בקואליציה.

סינוואר לעבאס: "התכחשות לדת שלכם ולערביות שלכם"

נזכיר כי בנאום שנשא פנה מנהיג חמאס סינוואר לחבר הכנסת מנסור עבאס והטיח בו האשמות בעקבות ישיבתו בקואליציה. "רשת הביטחון שאתם מספקים לממשלה שפוגעת במסגד אל-אקצא היא פשע שלא נסלח עליו", אמר. "זו התכחשות לדת שלכם ולערביות שלכם. אסור לספק רשת ביטחון לכל ממשלה שתקבל החלטות שפוגעות במסגד אל-אקצא ומחלקות אותו זמנית ומרחבית".

עבאס: "אנחנו כרגע מנהלים מגעים ומנסים למצוא פתרונות"

אחרי הדברים הללו של מנהיג חמאס בעזה, אמר עבאס בנוגע לישיבה בקואליציה: "אנחנו כרגע מנהלים מגעים ומנסים למצוא פתרונות. בינתיים לא הגענו למתווה שמסיים את האירוע שאנחנו נמצאים בו. מצד אחד, אנחנו לא מעוניינים בבחירות שלא יביאו שום דבר. מצד שני, אנחנו לא יכולים לחיות באי ודאות ולכן העדיפות שלנו - לקדם את הנושאים במסגרת הקואליציה הזו, ואני מקווה שעד סוף הפגרה נצליח להגיע להבנות".

עבאס הוסיף: "אנחנו נקטנו את הצעד הזה כדי שגם השותפים שלנו יבינו שזה הזמן לעשות עוד מאמץ. הבעיה לא רק אצל איילת שקד. בכל משרד משרדי הממשלה שמנהלים דברים שקשורים לחברה הערבית יש דברים תקועים שצריך לקדם אותם. השגנו דברים, אבל אנחנו חייבים לעלות על הדרך הנכונה ולהאיץ את התהליך כולו". את הדברים אמר אמש (שבת) בפגוש את העיתונות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן