בן גביר: אגיע לשער שכם בלי לשאול את בנט

אחרי ההחלטה החריגה של ראש הממשלה נפתלי בנט למנוע את הגעתו של בן גביר לשער שכם ולא לאפשר את קיום מצעד הדגלים, בן גביר תוקף: "אני אגיע, בנט הפך לדיקטטור"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/04/22 15:27 יט בניסן התשפב

בן גביר: אגיע לשער שכם בלי לשאול את בנט
בן גביר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר עונה להחלטה החריגה של ראש הממשלה נפתלי בנט שלא לאפשר לו להגיע לשער שכם: "אני לא מקבל הוראות מבנט, בר לב ומועצת השורא". ומצהיר כי הוא יגיע למרות ההחלטה.

בן גביר תקף את בנט ואמר: "יממה לאחר שסגר את הר הבית ליהודים בהנחיית מועצת השורא, רה"מ בנט חילק את ירושלים באופן סופי ואוסר להניף את דגל ישראל. אחרי שהפקיר שוטרים ואזרחים הפך לדיקטטור שפוגע בחופש התנועה של חברי הכנסת, בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת בנט מנסה לעשות ספין על הגב שלי".

בן גביר הוסיף: "אם לא יהיה מתווה מוסכם ותהיה פשרה בין המשטרה למארגנים, בכוונתי להגיע לשער שכם, בלי לשאול את בנט, בר לב, מועצת השורא והחמאס, נפגש בשעה חמש בכיכר ספרא".

במפלגת הציונות הדתית הוסיפו: בנט מסר את הריבונות בירושלים לתנועה האיסלמית  אצל בנט ראאד סלאח יכול לעלות להר הבית אבל חברי כנסת יהודים לא יכולים להגיע לשער שכם. כך נראית כניעה מוחלטת למועצת השורא של האחים המוסלמים. חוקי מדינת ישראל קובעים שלחברי כנסת יש חסינות שמאפשרת להם להגיע לכל מקום שירצו. 

בנט עובד אצל מועצת השורא.  הציונות הדתית אצל אזרחי ישראל. המשימה הראשונה של הממשלה הבאה שנקים בעזרת השם במהרה תהיה לשחרר את ירושלים, את הנגב ואת הדמוקרטיה הישראלית מידי התנועה האיסלמית ולהחיל את הריבונות הישראלית מחדש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן