מנסור עבאס על המחבלת מחיפה: "היא בת 15 איזה הבנה יש לה?"

יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס מתייחס הערב לפיגוע הדקירה בחיפה במהלכו צעירה ניסתה לרצוח יהודי תושב העיר ואומר: "היא בת 15 איזה הבנה יש לה, זה לא תירוץ אבל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/04/22 20:41 טו בניסן התשפב

מנסור עבאס על המחבלת מחיפה: "היא בת 15 איזה הבנה יש לה?"
מנסור עבאס. , צילום: Flash90

ברקע גל הטרור והמשבר הפוליטי החריף שבא בעקבותיו, יו"ר מפלגת רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס מתייחס הערב לפיגוע הדקירה שהתרחש בחיפה ביום שישי האחרון ואומר על המחבלת: "היא בת 15 איזה הבנה יש לה".

עבאס על המחבלת: "איזה הבנה יש לה?"

עבאס אמר בראיון לחדשות 12 על הפיגוע בחיפה כי: "זה לא תירוץ אבל היא בת 15 איזה הבנה יש לה?", על החיזור של חברי הקואליציה אחרי הרשימה המשותפת אמר עבאס, "החברה הערבית כן רוצה לתת הזדמנות לממשלה הזו. אף אחד לא מצפה מהרשימה המשותפת להצטרף לקואליציה, אבל בהחלט יש להם אינטרסים והם רוצים לקדם נושאים מסוימים בחברה הערבית - יש דיבור איתם".

נזכיר כי במהלך יום שישי התקבל דיווח במוקד המשטרה 100 מתושב חיפה כי בכוונת ביתו בת ה-15 לבצע פיגוע בירושלים, ניידת סיור שהגיבה לקריאה, החלה בבדיקה הפרטים מול האב המודיע כאשר במקביל לטיפול התקבל במוקד 100 דיווח על אירוע דקירה בגן הזיכרון בחיפה.

צוות שוטרי הסיור ששהה עם האב הגיב מיד לזירת האירוע בגן הזיכרון. שוטרת סיור שהבחינה בחשודה כאשר הסכין בידה עצרה את החשודה במקום. כתוצאה מהדקירה נפצע תושב העיר בן 47 באורח קל עד בינוני (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.