ראיון אבי מעוז באולפן כיפה: כהנא יכול להתפלל אצלי בבית כנסת אבל המתפללים יכעסו

חבר הכנסת אבי מעוז משוכנע שבצלאל סמוטריץ' לא התכוון להדיר מישהו מבית הכנסת, ובצד הפוליטי מעביר מסר לניר אורבך: "הוא יודע מצוין מה הרב אלישע וישליצקי היה חושב על הממשלה הזאת" | וגם: מה המשימה שלו בניקיונות לפסח

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/04/22 19:09 יב בניסן התשפב

אבי מעוז באולפן כיפה: כהנא יכול להתפלל אצלי בבית כנסת אבל המתפללים יכעסו
אבי מעוז, צילום: ללא

בפתח הראיון עם יו"ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, שאלנו אם גם הוא היה מדיר את חברי ימינה מבית הכנסת, "מתן כהנא וודאי יכול להתפלל אצלי אבל הוא ישמע מהמתפללים כעס עצום על הממשלה שהוא שותף בהקמתה, כי זאת ממשלה שרעה לאזרחי ישראל. מייד אחרי התפילה הוא ישמע את דעת הציבור. אני משוכנע שסמוטריץ' לא התכוון להדיר מישהו מבית הכנסת. שערי תשובה לא ננעלו, גם לחברי ימינה שצריכים לעשות תשובה".

אתה שותף למהלכים להפלת הממשלה?

אני שותף ואני מבצע מהלכים כאלה, זה לא המקום לפרט, אלו דברים שנעשים ואנחנו ממשיכים בכל המאמצים שלנו כדי להביא להפלת הממשלה. כולם בימינה מתחבטים בינם לבין עצמם אם לפרוש, מי שיפרוש יתקבל עם פנים מאירות.

"דיברתי עם עידית סילמן, קורא לניר אורבך להצטרף"

דיברת עם עידית אחרי הפגישה?

ברכתי אותה.יש לה אומץ לב, במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים. אני קורא לחברי ניר אורבך להצטרף אליה, הייתה לי שיחה איתו ליד הבית שלו, אנחנו בקשר טוב, שנינו מעריצים את הרב אלישע וישלישציקי זצ"ל.

סילמן

"יש לה אומץ" צילום: Yonatan Sindel/Flash90

והרב אלישע לא היה שמח מההחלטות של ניר?

אני מניח, הוא התבטא כמה פעמים נגד ממשלה עם ערבים, אורבך יודע מצויין מה הרב אלישע היה חושב על הממשלה הזאת.

מה התפקיד של מעוז בניקיונות לפסח?

אתה שותף לתחושות שאולי צריך להחליף את נתניהו כדי שהימין יחזור לשלטון?

הכי חשוב זה להפיל את הממשלה, לשים סוף לנזקים של הממשלה הרעה הזאת. אם צריך להביא מועמד אחר כדי שיהיו לנו 61 קולות בהצבעת אי אמון קונסטרקטיבית אפשר, אבל רק כדי לגרום לכך שנתניהו יחזור להיות ראש הממשלה. כי רק לו יש תמיכה של חצי מהעם. 

לסיום, רגע לפני פסח, מה המשימה שלך בבית?

אני אחראי לעודד את בני הבית, שלא יכנסו ללחץ ושישמרו על פנים מאירות. בעזרת השם אנחנו נבער את כל החמץ. גם האת הרוחות הזרות במערכות הציבוריות וגם בבתי החולים, ועל ידי כך לצאת לחירות אמיתית. שיהיה חג שמח וכשר לכל עם ישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן