מכה לקואליציה: סמי אבו שחאדה – "המשותפת יצביעו בעד פיזור הכנסת ללא יוצא מהכלל"

הרשימה המשותפת מפזרת את הערפל סביב המשבר הפוליטי, ויו"ר הסיעה הבהיר בראיון כי כל חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, ללא יוצא מן הכלל - יצביעו בעד פיזור הכנסת | האם תושג האצבע הנוספת?

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 10:38 יא בניסן התשפב

מכה לקואליציה: סמי אבו שחאדה – "המשותפת יצביעו בעד פיזור הכנסת ללא יוצא מהכלל"
חברי הרשימה משותפת, צילום: David Cohen/Flash90

בדרך לפיזור הכנסת? לאחר שלא היה ברור מהי עמדתה של המשותפת בנוגע למשבר הפוליטי עם פרישת סילמן, יושב ראש הסיעה חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מבהיר: "אם תובא הצעה לפיזור הכנסת בשבוע הראשון לאחר החזרה מהפגרה, נצביע בעד פיזור הכנסת. כל חברי המשותפת ללא יוצא מן הכלל". את הדברים הוא אמרו בראיון לרדיו נאס.

ראש הממשלה בנט הבהיר אמש (ב') במהלך הראיונות שלו בערוצי הטלוויזיה כי הרשימה המשותפת לא תהיה בקואליציה ולא בממשלה ולא יתקיים איתה כל שיתוף פעולה, למרות דברי חלק משרי ממשלתו כי שיתוף פעולה נקודתי אפשרי. הוא טען כי מי שמקיים ברית עם הרשימה המשותפת אלו נתניהו וסמוטריץ', שמחפשים להטריל את הממשלה והמדינה. 

כזכור, האדם שנחשב כמקורב ביותר לבנט, מתן כהנא, אמר בראיון כי"לא נעשה שום דבר שסמוטריץ' וביבי לא עשו" ולא פסל שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת. בתחילת השבוע, לאחר שהשרה ברביבאי לא שללה ישיבה עם המשותפת בממשלה, מסרו גורמים בימינה אמרו לכיפה כי "היא יכולה לשבת בממשלה כזאת לבד אם היא רוצה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן