חגית משה מגיבה לשמועות: "לא הולכת לשום מקום"

בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, מפריכה חגית משה את השמועות על פרישתה מהבית היהודי. "אני לא הולכת לשום מקום", כתבה משה בתגובה לדיווחים על ניסיונות של בכירי ימינה לחזור לבית היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 10:49 יא בניסן התשפב

חגית משה מגיבה לשמועות: "לא הולכת לשום מקום"
צילום: ארנון בוסאני

המשבר הפוליטי לא מדלג על מפלגת הבית היהודי: בעקבות גל שמועות בימים האחרונים על כוונות בכירי "ימינה" לשוב אל הבית היהודי, כותבת חגית משה, יו"ר המפלגה, כי אין בכוונתה לפרוש בשלב זה מתפקידה וכי היא תמשיך להוביל את הבית היהודי.

''לקחתי את מפלגה על הגב שהיא חרוכה ופצועה ואני לאט מובילה אותה בדרך הבטוחה לחזור לקדמת הבמה, התהליך עוד ארוך אך האמונה גדולה'', כתבה משה והוסיפה כי היא לא הולכת לשום מקום ומתכוונת להמשיך בתפקידה, עד אשר היא תרגיש שהיא ייצבה את המפלגה והובילה אותה למקום אותו היא מגדירה כבריא.

"כאשר ארגיש שהבאתי את המפלגה למקום יציב ובריא עם אנשים טובים שיובילו אותה בערכיות ולא בעסקנות, אפרוש בנחת. מבטיחה", הוסיפה משה. עם זאת, גורמים טוענים כי משה לא תתמודד בבחירות לראשות הבית היהודי, אך היא צפויה להישאר במפלגה.

שמועות על הצטרפות של חברי ימינה לבית היהודי

על רקע פרישתה של עידית סילמן והצטמקותה של סיעת ימינה לחמישה חברי כנסת בלבד, נטען כי חברי ימינה מחפשים את דרכם חזרה אל הבית היהודי ולהשתמש בפלטפורמה של המפלגה כדי לקבל שריון בליכוד. איילת שקד הכחישה את הטענות הללו. הרב אלי סדן, המקורב לבית היהודי, הכחיש גם הוא שהייתה כוונה כזו מצד אנשי ימינה.