שמאל ימין שמאל: מתן כהנא לא פוסל שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת

השר לשירותי דת התראיין ולא שלל שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת, ובין היתר אמר "לא נעשה שום דבר שסמוטריץ' וביבי לא עשו". בתגובה לדברים של שרה אחרת בממשלה על ישיבה עם המשותפת אמרו בימינה: "היא יכולה לשבת בממשלה כזאת לבד אם היא רוצה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 11/04/22 17:57 י בניסן התשפב

שמאל ימין שמאל: מתן כהנא לא פוסל שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת
כהנא. לא שולל שת"פים עם המשותפת, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

המפץ של סילמן: ימינה נמצאת בעיצומה של סערה פוליטית עם פרישת סילמן, ומנסים בכל דרך להשאיר את הממשלה על כנה. בראיון בחדשות 12 השר לשירותי דת לא פסל שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת ואמר כי "לא נעשה שום דבר שסמוטריץ' וביבי לא עשו".

כזכור, במכתב שפרסם השר עם פרשת סילמן הוא כתב: "מכתב פתוח לחברי לקואליציה. אתחיל מהסוף. אני מתפלל להמשך קיומה של הממשלה החשובה הזו ופועל ככל יכולתי שכך אכן יהיה". לטענתו בהמשך חברי הקואליציה "מוכנים לדרוך לנו על הרגל ואז קצת לסובב", והוא קרא לסילמן לחזור בה.

בנט בבליץ' פגישות עם יום טוב כלפון

כפי שדיווחנו היום (ב') בכיפה, ראש הממשלה נפתלי בנט קייםבליץ' פגישות בארבע עיניים עם חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה. לאור המצב הרגיש והתפוררות המפלגה, מעמדם של חברי הכנסת הנורווגים התחזק, בין היתר משום שמעתה לא יהיה ניתן לפטר אותם ללא הסכמה.

אמש (א'), לאחר שהשרה ברביבאי לא שללה ישיבה עם המשותפת בממשלה, מסרו גורמים בימינה אמרו לכיפה כי "היא יכולה לשבת בממשלה כזאת לבד אם היא רוצה".