עמית סגל על האיומים של ניר אורבך: "לא הבנתי"

חבר הכנסת ניר אורבך מימינה הצטרף למחול השדים ופרסם הודעה בה הוא מציב אולטימטום לראש הממשלה. עמית סגל הגיב לאיומים: "מרגיש לי כמו לצעוק חזק ולצאת ידי חובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 11:59 ו בניסן התשפב

עמית סגל על האיומים של ניר אורבך: "לא הבנתי"
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

הסאגה נמשכת: בתום פגישות ממושכות עם ראש הממשלה נפתלי בנט, חבר הכנסת ניר אורבך הודיע היום (ה') כי אם לא ימולאו דרישותיו הוא יפרק את הממשלה ויחבור לאופוזיציה. בין הדרישות: חיבור של ההתיישבות הצעירה לחשמל.

האיום של ניר אורבך והתגובה של עמית סגל

האולטימטום של אורבך לבנט כולל את ביטול מתווה מעונות, כינוס מועצת התכנון העליונה וחיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל. אורבך איים ואמר: "בלי פתרון לנושאים האלו לא אוכל להישאר בקואליציה". עמית סגל הגיב לדברים של אורבך וכתב: "לא יודע, מרגיש לי כמו לצעוק חזק ולצאת ידי חובה".

הבוקר (ה') פורסם כי איילת שקד, אביר קארה ואורבך נפגשו ותיאמו כי הם יפעלו יחד. סגל תהה: "לא הבנתי: אך אמש תיאמו אורבך, קארה ושקד לפעול ביחד. הכיצד אורבך פועל לבד? מה ספין, התיאום או האולטימטום? או שכל התשובות נכונות?".

מועצת יש"ע: מברכים ומחזקים את אורבך

מועצת יש"ע בתגובה לאולטימטום של ניר אורבך: "אנחנו מברכים ומחזקים את ידי ח"כ ניר אורבך על החלטתו לפעול לביטול ההקפאה ולפעול למען התיישבות הצעירה - אם יש הקפאה, אין ממשלה. המשך פיתוח יהודה ושומרון הוא אינטרס לאומי שעל בסיסו הוקמה הממשלה הנוכחית. עד שישיבת מועצת התכנון העליונה לא תתכנס ועד שלא יפורסמו יחידות הדיור שכבר אושרו, אנחנו נמשיך במאבק ונמשיך לפעול  לפירוק הממשלה".