הרב טאו נגד בנט: מצווה לפעול להפלת הממשלה

במכתב חריג תוקף הרב צבי טאו את הממשלה וקורא לתלמידיו להפגין ולפעול כדי להביא להפלת הממשלה | "ממשל הפועל להפרדת הדת מהמדינה, התרפסות לנכרי אשר בקרבינו וכניעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/22 21:27 ד בניסן התשפב

הרב טאו נגד בנט: מצווה לפעול להפלת הממשלה
בנט, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נשיא ישיבת הר המור מפרסם היום מכתב חריף ביותר נגד ממשלת בנט-לפיד וקורא לתומכיו הרבים להגיע להפגנת הימין שתתקיים מחר ולפעול להפלת הממשלה בשלל דרכים, "למנוע את מהלכי ההרס והאבדן שמנסים להוביל אליהם ברמיה".

הרב טאו: "מצווה לפעול להפלת הממשלה"

במכתב שכתב היום קרא הרב טאו: "הנני לחזק את כל הפועלים עם א-ל להרבות קדושת עם ישראל וקדושת תורת ישראל ולהרבות אחיזתינו בארץ קודשינו. בימים אלו כאשר ישנו ממשל הפועל להפרדת הדת מהמדינה, לטשטוש ההבדלה בין ישראל לעמים ולפגיעה בזהות היהודית של מדינתנו, וכל זאת מתוך התרפסות לנכרי אשר בקרבינו וכניעה לכל תכתיבין, מצווה על כל מי שיש בכוחו, להצטרף לפעולות אלו כדי להביא בהקדם להחלפת הממשלה".

הרב טאו הוסיף, "ולכל הפחות ישתדל כל אחד להיות נטפל לעושי מצווה ולהשתתף בהפגנה מחר הקוראת להחלפת הממשלה, ובשאר פעולות ההסברה והמחאה המתקוממות בימים אלו, לעורר את הלבבות ולהתאחד כאיש אחד למנוע את מהלכי ההרס והאבדן שמנסים להוביל אליהם ברמיה ובהטעיית הציבור".

מוקדם יותר היום הודיעו במפלגת הליכוד כי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ישתתף מחר בערב בהפגנת הימין בצומת הסינמה סיטי בירושלים. נתניהו על פי התכנון ינאם בהפגנה.