סיבה מוצדקת? ליברמן נעדר מהקבינט המדיני בטחוני

למרות גל הטרור הרצחני ששוטף את ישראל, שר האוצר אביגדור ליברמן נעדר הערב מישיבת הקבינט המדיני בטחוני שכינס ראש הממשלה בנט | הסיבה: פתיחת כנס בלונדון

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/22 21:50 כז באדר ב'

סיבה מוצדקת? ליברמן נעדר מהקבינט המדיני בטחוני
ליברמן., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מדינת ישראל נמצאת תחת גל טרור רצחני ובאיחור של שבוע הערב (ד') כינס ראש הממשלה נפתלי בנט את הקבינט המדיני ביטחוני, אבל יש מי שנעדר מהישיבה הקריטית, והוא לא אחר משר האוצר אביגדור ליברמן שעל פי החוק נדרש להשתתף בדיוני הקבינט.

ליברמן נמצא בימים אלה בלונדון ותועד הערב כשהוא נואם בכנס הג'רוזלם פוסט שנפתח היום בלונדון. כך על פי הדיווח של מיכאל שמש. נציין כי מלבד שר האוצר ישנם מספר שרים בכירים בחו"ל, כחלק מהרכבת האווירית של שרי הממשלה שרובם טסו לחו"ל ב-20 הימים האחרונים. בין הטסים ניתן למצוא גם את שרת המשפטים איילת שקד שטסה ללונדון ושר הדתות מתן כהנא שטס לארצות הברית, אבל השניים כן לקחו חלק בקבינט החשוב בקו מאובטח מהשגרירות הישראלית.

אמש אמר ליברמן בתגובה לפיגוע הקשה בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם, "לא נשלים עם מציאות של טרור ברחובות. אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. עוצמתנו תורגש היטב וההרתעה לא תיעלם, אנחנו לא נפסיק להילחם למען השקט ותחושת הביטחון של כולנו".