באמצעו של גל טרור: שירלי פינטו מאשימה את האופוזיציה וסופגת אש

חברת הכנסת מימינה מעוררת סערה נוספת, הפעם בעקבות התבטאות בה תקפה את האופוזיציה: "ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה" | שמחה רוטמן: "חכו קצת עם הצביעות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/03/22 09:16 כז באדר ב'

באמצעו של גל טרור: שירלי פינטו מאשימה את האופוזיציה וסופגת אש
פינטו ובנט בכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

11 בני אדם נרצחו בימים האחרונים בשורת פיגועים קטלניים בערי ישראל על ידי מחבלים מוסלמים. הפיגועים הובילו שרים וחברי כנסת מימין ומשמאל, לנפק מספר התבטאויות שנויות במחלוקת. חברת הכנסת מימינה, שירלי פינטו, כתבה הבוקר (ד') את אשר על לבה בחשבון הטוויטר שלה והגולשים לא נותרו אדישים. 

פינטו בחרה לתקוף את האופוזיציה: "דווקא בעת הזאת, כשגל הטרור מכה בנו, אנחנו חייבים להיות מאוחדים. ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה".

חבר הכנסת מהציונות הדתית, שמחה רוטמן, הגיב בעצמו בציוץ של פינטו וצירף לה ציוץ שלו: "בחייאת חברים, מספיק קשה לנו. אל תכריחו אותנו להתמודד עם הבחילה שבלקרוא ציוצים על אחדות ואויב משותף מאנשים שבחרו להחרים את רוב העם היהודי לטובת ישיבה עם תומכי טרור, עם מי שהשווה אותי ואת מפלגתי לבל"ד, ועם מי שקורא לנו "תת אדם". לא היום. חכו קצת עם הצביעות".

כאמור, גולשים רבים הגיבו לחברת הכנסת הצעירה ותוך פחות משעה קיבל הציוץ שלה כמעט אלף תגובות. העיתונאי יהודה שלזינגר כתב לפינטו: "אופוזיציה זה בהחלט מסוכן אבל משהו ב-11 נרצחים יכול להצביע שיש משהו מסוכן קצת יותר. לא חושבת?".

יו"ר תנועת ישראל שלי, שרה העצני כהן, הגיבה ונחסמה לאחר מכן: "תגידי את לא מתביישת? מה שמפריע לך בעת הזו זו האופוזיציה? היא מסכנת את המשך *קיומה* של המדינה?".

רס"מ ע', מצוות האופנועים שחיסל את המחבל בפיגוע בבני ברק: