מצא אשם? עמר בר-לב פיטר את הדובר שלו

השר לבטחון פנים היה מעורב בימים האחרונים בשורת הסתבכויות, ואחרי הימים הסוערים נודע כי הוא מפטר את הדובר שלו. "הייתה לי פאלטה בהלוויה, לא הייתי אמור ללכת לשם", הסביר את התקרית בהלוויית הנרצחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/22 14:15 כב באדר ב'

מצא אשם? עמר בר-לב פיטר את הדובר שלו
בנט עם בר-לב, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

לא שקט בגזרת בר לב: השר לביטחון פנים היה מעורב בימים האחרונים בשורת הסתבכויות, ואחרי הימים הסוערים נודע כי הוא מפטר את הדובר שלו. "הייתה לי פאלטה בהלוויה, לא הייתי אמור ללכת לשם", הסביר את התקרית בהלוויית הנרצחת.

השר אמר בהלוויית דוריס יחבס ז"ל כי "אתמול היה אירוע טרור רצחני על ידי רוצח שפל שרצח אנשים רק בגלל השנאה שבערה בו, רק בגלל זה עשה את הפשע הנתעב הזה. אנחנו לא נשקוט עד שהפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין". משתתפי ההלוויה קראו לעבר השר לביטחון הפנים שהמחבל חוסל, אך השר המשיך בדבריו.

"תוך כדי ההלוויה, ממש בהתחלה, תקעו לי מיקרופון בפה"

הדבר עורר סנסציה וזכה להתייחסויות רבות ברחבי הרשת, אתמול (ה') התייחס השר למהומה והצית אחת חדשה כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על מבצע משטרתי בו נתפסו סוחרי נשק ואמר "הברחת הנשקים הגדולה בהיסטוריה מגבול לבנון-סוכלה! לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", את הדברים כתב תוך שהוא משתמש בסמיילי קריצה – שימוש ציני בסערה שעורר בעקבות האמירה שלו.

באירוע בקיבוץ רגבים התייחס בר לב לתקרית הנלווייה ואמר: "הייתה לי פאלטה בהלווייה. לא הייתי אמור ללכת לשם, הלכתי כי בעלה איש שב"ס. תוך כדי ההלוויה, ממש בהתחלה, תקעו לי מיקרופון בפה. לא שמתי לב למה שאמרתי. כל היתר היסטוריה".