רגע לפני כינוס המרכז: ניסיון להדיח את חגית משה מהבית היהודי

מרכז הבית היהודי יתכנס היום אחרי למעלה משנה, רגע לפני הכינוס, מספר פעילים פתחו בקמפיין להדחת יו"ר המפלגה חגית משה | "בדיחה עצובה על חשבוננו, היצמדות נואשת לקרנות המזבח המנותץ"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/03/22 13:11 יט באדר ב'

רגע לפני כינוס המרכז: ניסיון להדיח את חגית משה מהבית היהודי
מרכז הבית היהודי , צילום: כיפה

מרכז הבית היהודי יתכנס הערב (ג') בישוב נחלים על מנת להתחיל בתהליך של חידוש המפלגה והחייאת המוסדות, מספר פעילים קוראים להדחת חגית משה ופתחו בקמפיין שכולל שליחת הודעות למתפקדים לשעבר. 

להדיח את חגית משה כדי, "להציל את המפלגה"

בהודעות שנשלחו לפעילים נכתב: "רוצים להציל את המפלגה? רוצים שיהיה לכם ייצוג הולם בכנסת? רוצים להתכונן לבחירות המקומיות? יש 2 פעולות פשוטות שכולנו חייבים לעשות: לבחור יו"ר חדש למפלגה במקום חגית משה ולבחור רשימה חדשה".

"רק עתידה של ירושלים מובטח ושאר הנציגים והערים יצטרכו ללכת לקושש נדבות"

הפעילים הוסיפו: "כל דבר אחר - הצבעה רק על הרכב בית הדין, הצבעה רק על הזדהות, מינוי יו"ר זמני למרכז ואפילו הרמת כוסית - הם בגדר מריחה, קניית זמן, בדיחה עצובה על חשבוננו, זריית חול בעיניי חברי המרכז והיצמדות נואשת לקרנות המזבח המנותץ. אנחנו חייבים להתעורר! אי אפשר לדעת מתי יהיו הבחירות הכלליות, והבחירות המקומיות בפתח. כרגע רק עתידה של ירושלים מובטח מבחינה כספית, וכל שאר הנציגים והערים יצטרכו ללכת לקושש נדבות".

נזכיר, הכינוס היום יפתח עם אישור בית הדין שיעמוד בראשו השופט בדימוס אהרון גולדס. בכינוס הבא מתכוונים לאשר את חברי המזכירות, הנשיאות ושאר מוסדות בתנועה על מנת שיוכלו לחזור ולעבוד.

טיפול בתופעה של איבוד פעילים לימינה ולמפלגת הציונות הדתית

דבר נוסף שיקרה הערב, הוא טיפול בתופעה של איבוד פעילים לימינה ולמפלגת הציונות הדתית, ממנה סובלים בתנועה. יהיה היום בכינוס טופס הזדהות שיעבור בין חברי המרכז ויבקש מהחברים להצהיר שהם חברים רק בבית היהודי. בימים הקרובים יהיה ניתן להצהיר גם באופן מקוון.