עוד מבוכה לאוסף: נדחתה לשבוע הבא ההצבעה בחוק הגבלת כהונה

אחרי תרגיל של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס, ההצבעה על חוק הגבלת כהונה נדחתה לשבוע הבא. יריב לוין מסר: "שבוע רביעי ברצף בו הממשלה נאלצת למשוך חוקים בשל היעדר רוב. בימים ההם אין ממשלה בישראל. נחליף אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 08:52 כט באדר א'

עוד מבוכה לאוסף: נדחתה לשבוע הבא ההצבעה בחוק הגבלת כהונה
בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הישג לאופוזיציה: בתום דיון שנמשך כל הלילה בחוק הגבלת הכהונה, לאחר שנדחו כל ההסתייגויות, ולקראת ההצבעה על החוק בקריאה השלישית, ביקש ח"כ מיכאל מלכיאלי לראות בהצבעה כהצבעת אי אמון בממשלה.

שר המשפטים גדעון סער הודיע כי סעיף 44 המסדיר את נושא הגשת אי אמון, אגב סעיף אחר שעומד על סדר היום, קובע כי אם הממשלה לא תובעת שההצבעה תהייה מיד ההצבעה נידחת לשבוע הבא, ומאחר שהממשלה לא תובעת שההצבעה תתקיים מיד, ההצבעה תידחה לשבוע הבא. בכך תם סדר היום.

נזכיר כי הקואליציה חייבת 61 כי זהו חוק יסוד, ובגלל שהפכו את ההצבעה לאי אמון המשותפת לא רצו לעזור. לקואליציה לא היה 61 כי בנט נפגש עם נשיא גרמניה.יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "שבוע רביעי ברצף בו הממשלה נאלצת למשוך חוקים בשל היעדר רוב. בימים ההם אין ממשלה בישראל. נחליף אותם."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן