סמוטריץ': המשטרה מסכנת את חייו של בן גביר

יו"ר הציונות הדתית טוען כי המשטרה מונעת מיועציו של בן גביר להיכנס ללשכה שלו בשמעון הצדיק, ובכך מסכנת את חייו וגורמת לו לצאת למחסום. הוא שלח מכתב למיקי לוי ותוהה על שתיקתו בעניין

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/22 18:39 כז באדר א'

סמוטריץ': המשטרה מסכנת את חייו של בן גביר
בן גביר בלשכתו בשמעון הצדיק, צילום: ללא

בשבועות האחרונים הרוחות בשכונת שמעון הצדיק מסרבות להירגע. בן-גביר הגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטרים שהתעמתו עמו מחוץ ללשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק - שייח' ג'ראח. כזכור, במהלך העימותים נפגע חבר הכנסת, התעלף ואף פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.

בימים האחרונים, כך טוען יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', פועלת משטרת ישראל בצורה לא לגיטימית להצרת צעדיו של ח"כ בן גביר במקום עד כדי סיכון חייו. סמוטריץ׳ פנה ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בעניין.

במכתב הוא כותב כי ״המשטרה מונעת מיועציו הפרלמנטריים של ח"כ בן גביר להיכנס איתו ללשכה שהקים ולסייע לו בעבודתו. כתוצאה מכך נדרש ח"כ בן גביר לצאת אל מחסום המשטרה ברחוב הראשי בכדי לשוחח עם יועציו, שם ממתינים לו פורעים ערבים שתוקפים אותו מילולית ואף פיזית, פוגעים ביכולת עבודתו ואף מסכנים את חייו.״

סמוטריץ׳ כתב למיקי לוי: "קורא לך לפעול עוד היום בדרישה לאפשר לחבר הכנסת בן גביר למלא את שליחותו, לאפשר ליועציו להיכנס איתו ללשכתו ולוודא כי שלומו וביטחונו נשמרים בקפדנות על ידי משטרת ישראל".

"שתיקתך בעניין והימנעותך מלהעניק לחבר הכנסת בן גביר את הגיבוי המתבקש ומלדרוש את קיום החלטת הוועדה לביטחון הפנים תמוהים ואינם הולמים את תפקידך ומעמדך. היום זה חבר הכנסת בן גביר ומחר יהיה זה חבר כנסת מהצד השני", הוסיף.