בן-גביר: המשטרה מונעת מהעוזרים שלי להגיע ללשכה

עימותים בין המשטרה ליו"ר עוצמה יהודית בשכונת שמעון הצדיק, בן גביר: "משטרת ישראל מפקירה את הביטחון שלי, לא נותנים לי להיכנס"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/02/22 11:34 כב באדר א'

בן-גביר: המשטרה מונעת מהעוזרים שלי להגיע ללשכה
בן גביר בלשכתו בשמעון הצדיק אחרי הטיפול הרפואי, צילום: ללא

בהוראה חריגה של המשטרה הוחלט היום (ד') לא לאפשר כניסה של יועצים פרלמנטרים לשכונת שמעון הצדיק, כך נאמר לחבר הכנסת איתמר בן גביר כאשר ניסה לקיים פגישות בתוך לשכתו אותה העביר לשכונת שמעון הצדיק. חרף העובדה שבמשך כל השבוע אפשרו זאת.

בן גביר הודיע שיפעל נגד זה וקיים את הפגישה הפרלמנטרית מחוץ  למתחם המגודר. בזמן זה הגיעו עשרים ערבים והחלו לקלל. כפי שנמסר מטעמו של חבר הכנסת, בהוראת השוטר דורון תורג'מן החזירו את הכוחות לתוך המתחם וכתוצאה מכך הותקפו אנשי היחידה לאבטחת אישים של משמר הכנסת המאבטחים את בן גביר. 

נזכיר כי בשבועות האחרונים הרוחות בשכונת שמעון הצדיק מסרבות להירגע כאשר רק בשבוע שעבר הגיש בן-גביר תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטרים שהתעמתו עמו מחוץ ללשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק - שייח' ג'ראח. כזכור, במהלך העימותים נפגע חבר הכנסת, התעלף ואף פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן