סגן השר מימינה מאותת: לא אתמוך בחוק של גנץ

לקראת שבועיים קדחתניים בקואליציה, סגן השר מימינה נגד חוק הפנסיות של גנץ. מקרוביו אומרים כי "הוא אמר בעבר שיצביע נגד חוק הפנסיות והוא לא שינה את עמדתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 09:09 כו באדר א'

סגן השר מימינה מאותת: לא אתמוך בחוק של גנץ
קארה. לא מתפשר?, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

שבועיים לפגרה: מחריף המשבר עם בני גנץ בשל לא מעט חוקים שעדיין תקועים. הנושא הבוער ביותר לקואליציה הוא החוקים שמבקש בני גנץ להעביר ובראשם חוק הפנסיות, חוקים שבגינם הודיע גנץ שלא ישתתף בחקיקה של הקואליציה עד להעברתם.

כאב הראש הגדול ביותר של הקואליציה מגיע מכיוונו של סגן השר אביר קארה מימינה, כך מדווח יהודה שלזינגר בישראל היום. בעוד במפלגות העבודה ומרצ עושים קולות של פשרה, קארה מתנגד נחרצות לחוק הפנסיה החשוב לגנץ. מקורביו אמרו ל"ישראל היום": "הוא אמר בעבר שיצביע נגד חוק הפנסיות והוא לא שינה את עמדתו".

קארה לא ישנה את דעתו

לדבריהם, "קארה לא יודע איך להסביר לאנשים שדווקא בתקופה שבה סובלים מיוקר המחיה, בתקופה שבה עצמאים נפגעים מהאומיקרון ולא מקבלים מענה, ניתן למצוא מיליארד שקלים וחצי למי שמקבל את הפנסיה הגבוהה ביותר במשק. קארה עשה עבודה יסודית, הוא למד את החומר, את כל הנתונים והמספרים. בלי שיהיו שינויים מבניים במשק - הוא לא ישנה את דעתו".

קארה הוא רק חלק מכאב הראש של בנט, שבשבוע החולף דיבר עם כל ראשי המפלגות על המשבר הפוליטי ואמור היה לפגוש אותם ביום חמישי האחרון בערב, פגישה שנדחתה בגלל האירועים באוקראינה. גם השבוע מתכנן בנט לשוחח בנושא עם כל ראשי המפלגות ולנסות למצוא פתרון לשלל נושאים שצריך לסיים בשבועיים הקרובים.