יעקב ברדוגו פסימי: "המחנה הלאומי מפורר"

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מתייחס בטורו לממשלה ומנתח את המעשה של נפתלי בנט ואיילת שקד: "שקד ובנט, בסיוע סער ואלקין, חיזקו את השמאל והערימו מכשולים בלתי רגילים לממשלת הימין הבאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/22 07:48 כד באדר א'

יעקב ברדוגו פסימי: "המחנה הלאומי מפורר"
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יעקב ברדוגו, שעמד לאחרונה במוקד סערה תקשורתית כאשר פוטר משידור בגל"צ, מנתח את השדה הפוליטי שנוצר בעת האחרונה. הוא מאשים את בנט ושקד: "המחיר של המגלומניה חסרת האחריות של שקד ושל בנט הוא שהבסטיליה היקרה ביותר נכבשה סופית על ידי הכוחות האנטי שמרניים: בית המשפט העליון כבר לא ישנה את דמותו בדור הקרוב, ואיילת שקד, ביחד עם בנט, חתומים על החמצה היסטורית עבור הימין ועבור משילות הימין".

מרב מיכאלי מרגישה יותר בעלת בית

"עם מה נותרנו? עם מחנה לאומי מסוכסך ומנוטרל פוליטית, עם ממשלה שבה אפילו מפלגת השלטון ימינה, שמה שנותר ממנה זה רק שמה, לא יכולה להכתיב סדר יום לאומי, משפטי ואסטרטגי. ממשלה שבה מרב מיכאלי מרגישה יותר בעלת בית מאשר איילת שקד", כותב ברדוגו בטורו בישראל היום.

"שקד ובנט, בסיוע סער ואלקין, חיזקו את השמאל והערימו מכשולים בלתי רגילים לממשלת הימין הבאה שתקום: עם בג"ץ לעומתי, עם מערכת משפט כוחנית שבנט וסער סיפקו לה השבוע אליבי מול כל מחדליה, עם מעמד מדיני משונמך, ועם מחנה לאומי שהיה מגובש ומלוכד - ועכשיו הוא מפורר".

בנט ושקד ביצרו את שליטת השמאל

"השמאל הישראלי שמח בזכות בנט ושקד: הם החריבו עבורו את המחנה הלאומי, וביצרו את שליטת השמאל במעוזי המשפט והפקידות", כותב ברדוגו. "על כזאת מתנה אפשר לעשות איזו ג'סטה ולחבר כמה מאחזים ביו"ש לחשמל, שתהיה לאומללים האלה שארית הישג לנופף בה. זה הרי בטל בשישים מול מה שהשמאל קיבל במתנה מהימין שמימין לימין: עוצמה פוליטית ושלטון דה פקטו - מבלי לנצח בקלפי. העיקר שבנט נהנה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן