אביר קארה לחדשות כיפה: אלי אבידר הרגיש שהוא לא משפיע מספיק

סגן השר אביר קארה ממפלגת ימינה מתייחס לסערת ההתפטרות של השר בלי תיק אלי אבידר מהממשלה ונפרד מהח"כית הנורווגית של ישראל ביתנו: "שרון רופא אופיר תהיה הפסד גדול עבורי" | ולמה הוא לא מוטרד מחוסר היכולת של הקואליציה להעביר חוקים?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/02/22 10:43 כא באדר א'

אביר קארה לחדשות כיפה: אלי אבידר הרגיש שהוא לא משפיע מספיק
אביר קארה, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

הקואליציה השברירית בצרות: אחרי ההחלטה של שר הביטחון בני גנץ ושאר חברי כחול לבן להחרים את ההצבעות עד שיקודמו הפנסיות הצבאיות במליאה, השר בלי תיק אלי אבידר מכנס היום (ג') מסיבת עיתונאים וצפוי להכריז על פרישתו מהממשלה, אירוע שיסבך מאוד הצבעות עתידיות במליאה.

סגן השר אביר קארה מימינה מתייחס למשבר עם אבידר ואומר הבוקר לחדשות כיפה על הח"כית הנורווגית שנכנסה במקום אבידר לכנסת: "שרון רופא אופיר היא ממש אחלה, הקפיטליסטית החסרה בכנסת והקול שלה ממש חשוב. היא תהיה הפסד גדול עבורי ועבור מה שאני מקדם. יש לה המון ידע בכל הנושא המוניציפאלי, הלב שלה היה במקום הנכון. 

"יש פה המון חקיקה פרטית שאני מעדיף שלא תעבור"

למה אבידר שובר את הכלים דווקא עכשיו?

אני פחות מכיר את הפרטים והסיבות שהביאו את אלי אבידר להתפטר מהממשלה. אבל אנשים באים כדי להשפיע הוא כנראה מרגיש שהוא לא משפיע מספיק. אני הגעתי למשרד ראש הממשלה עם אג'נדה ותוכניות מסודרות, זה לא שמישהו עושה בשבילי, יש לי מרפקים ואני דוחף מה שאני מאמין בו. 

ובכל זאת הכנסת משותקת אתם לא מצליחים להעביר חוקים.

אני דווקא מעדיף שלא יהיו הצבעות במליאה, זה פחות רגולציה לבטל בעתיד. אני אוהב את זה שכל סיעה מחרימה הצבעות, הם מבטלים לי עבודה בעתיד. כי יש פה המון חקיקה פרטית שאני מעדיף שלא תעבור. 


(אלי אבידר נגד אורית סטרוק).