צפו דיון סוער בוועדת הכלכלה: "אביר קארה יודע רק לקלל אותי"

יו"ר וועדת הכלכלה מיכאל ביטון כינס הבוקר דיון מיוחד בהשתתפות שר האוצר בנושא הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון | ליברמן ספג צעקות, ועצמאית שהשתתפה בדיון פרצה בבכי במהלך ויכוח עם אביר קארה: "אני רועדת מהבריונות כלפי אישה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 13:43 יד באדר א'

דיון סוער בוועדת הכלכלה: "אביר קארה יודע רק לקלל אותי"
קארה, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון פתח הבוקר (ג') את הישיבה המיוחדת בנושא הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון בנוכחות שר האוצר אביגדור ליברמן, הדיון היה סוער במיוחד ועצמאים שהשתתפו בדיון זעמו על סגן השר אביר קארה.


(צעקות בוועדת הכלכלה).

נציגת מורי התל"ן, צמרת אביבי דביר, פנתה לשר האוצר בוועדת הכלכלה בדמעות והאשימה את סגן השר אביר קארה שהוא לא מאפשר להגיע לשר. בעקבות העימות הוצא סגן השר קארה מהאולם. אביבי אמרה לליברמן: "אתה לא מכיר אותי כי אביר קארה חוסם את הגישה שלנו אליך, ליברמן שאל, "את מי את מייצגת? וקארה צעק: "לא מייצגת אף אחד". אביבי ענתה בדמעות: "אביר יודע רק לקלל אותי, הוא רק לקלל יודע, אני רועדת מהבריונות כלפי אישה, זה פשוט נורא". 

ח"כ משה אבוטבוטל הוצא מהאולם אחרי שהטיח דברים קשים בשר האוצר אביגדור ליברמן ואמר: "השנאה והרצחנות כלפי העם לא תעבור בשקט, אתה שר האוצר הכי בושה וחרפה". היו"ר, ח"כ מיכאל ביטון, הוציא אותו מהאולם לאחר 3 קריאות לסדר ואמר: עד עכשיו זה היה דיון מכובד, אני לא רוצה להוציא יותר אף חבר כנסת, תחסכו את אי הנעימות הזו. סערה נוספת התרחשה כאשר ח"כ גלית דיסטל אטבריאן כינתה את שר האוצר "אנטישמי".

ח"כ מיכאל ביטון אמר בפתח הישיבה: "מדינת ישראל במשבר היא ידעה לטפל בעסקים בגל הראשון השני והשלישי, גל האומיקרון ממשיך ויש פגיעה בעסקים ובשכירים ובענפים מסוימים שנפגעים יותר מאחרים. הממשלה עשתה מעשה בשבוע שעבר והודיעה על שורת צעדים שחלקם מבורכים וטובים, יש דברים שאנחנו במחלוקת, אם נתונים הטבת מס על שכר היא צריכה להגיע למוחלשים ביותר. זה דילג על מקבלי שכר המינימום. מה שלא ראינו בתכנית זה התייחסות לעסקים, שר האוצר התחייב להציג את הנושא והגיע לכאן היום. ביקשתי שישמע את בעלי העסקים וחברי הכנסת ואז יתייחס. מתי שהשר יבקש להציג את הדברים שלו נאפשר לו".