רפואה שלמה נתניהו עבר טיפול רפואי בבית החולים

יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע הבוקר אל בית החולים הדסה עין כרם שם עבר טיפול רפואי שקשור לשלפוחית השתן | בבית החולים מעדכנים שהטיפול עבר בהצלחה ונתניהו צפוי להשתחרר בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 13:25 ה באדר א'

נתניהו עבר טיפול רפואי בבית החולים
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עבר הבוקר פרוצדורה רפואית בהדסה עין כרם לריסוק אבן בשלפוחית השתן. מבית החולים הדסה נמסר שהפרוצדורה עברה בהצלחה וראש הממשלה לשעבר נתניהו צפוי להשתחרר בשעות הקרובות.

נזכיר כי גם לפני מספר חודשים הגיע נתניהו לבית החולים הלל יפה בכדי לקבל הליך רפואי, נתניהו סבל מכאבים ברגליים בעקבות תרגילי כושר רבים שביצע בתקופה האחרונה. נתניהו הגיע לבית החולים, קיבל זריקה באזור הברך ושוחרר לביתו. 

בשבוע שעבר תקף נתניהו את ההתנהלות של בנט בכל הקשור לתחלואת הקורונה, "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים. בפועל הוא והממשלה מעלים את מחירי הדלק, מעלים את מחירי המזון, מעלים מחירים ומעלים מיסים. 

כל העולם יצא מגל האומיקרון, אבל כשאנחנו נצא זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט, ומחיר היציאה מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות. 

אם הממשלה המשותקת הזאת רק היתה מקבלת החלטות, אם רק היו מצמצמים התקהלויות ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים שחלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים במשך שנים רבות.