נדחתה בקשתו של סמוטריץ' לדחות את פתיחת המליאה בעקבות הלוויית אסתר פולארד

יו״ר הציונות הדתית סמוטריץ׳ ביקש לדחות את פתיחת מליאת הכנסת בשעתיים ולאפשר לחברי הכנסת להשתתף בהלווית אסתר פולארד, נשיאות הכנסת דחתה את הבקשה | "ראויים משפחת פולארד שתיערך לאסתר הלוויה ממלכתית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/01/22 13:21 כט בשבט התשפב

נדחתה בקשתו של סמוטריץ' לדחות את פתיחת המליאה בעקבות הלוויית אסתר פולארד
סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו״ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ בפנייה מיוחדת ליו״ר הכנסת מיקי לוי לדחות את פתיחת המליאה כפי שנעשה בהלווית אורה הרצוג על מנת לאפשר לחברי הכנסת לחלוק כבוד אחרון לאסתר פולארד. נשיאות הכנסת דחתה את הבקשה.

במכתב ליו"ר הכנסת כתב סמוטריץ': "מסע הלוויה של הגב' אסתר פולארד יצא בשעה 16:00 מהר המנוחות בירושלים ומשפחתה ביקשה מעם ישראל לבוא ולחלוק לה כבוד אחרון.

האמת היא שראויה היא אסתר ז"ל וראוי הוא יהונתן יבדל"א שלאסתר תיערך הלוויה ממלכתית. תרומתו של הזוג המיוחד הזה למדינת ישראל ולביטחונה והמחיר הכבד שהם שילמו בחייהם ראויים להוקרה ממלכתית. אלא שזה ככל הנראה לא יקרה ולכל הפחות מן הראוי שחברי הכנסת של מדינת ישראל יבואו לחלוק לה כבוד אחרון".

"בני הזוג פולארד שתרמו באהבתם ומסירותם רבות"

סמוטריץ' הוסיף: "אני סבור שיהא זה מן הראוי לדחות את פתיחת מליאת הכנסת בשעתיים ולאפשר לחברי הכנסת שיחפצו בכך להשתתף בהספדים ובהלוויה. כך נהגת, בצדק, רק לאחרונה בהלוויה של הגב' אורה הרצוג ז"ל, וכך נכון לנהוג גם כעת.

מעבר לאפשרות הטכנית שדחיית שעת פתיחת המליאה תאפשר לחברי הכנסת להשתתף במסע הלוויה, תהא בכך אמירה סמלית ראויה ומכובדת למקום שנותנת מדינת ישראל וכנסת ישראל לבני הזוג פולארד שתרמו לה באהבתם ומסירותם לה כה רבות. אשמח שתיענה לבקשתי ותודיע כי מליאת הכנסת תיפתח היום בשעה 18:00".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן