רגע לפני ישיבת הממשלה: שר בכיר נדבק בקורונה

אל ישיבת הממשלה שתתקיים היום במשרד ראש הממשלה בירושלים יגיעו רוב השרים הבכירים, מי שצפוי להיעדר הוא שר המשפטים גדעון סער שנמצא הבוקר חיובי לקורונה יחד עם אשתו גאולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 07:30 כח בשבט התשפב

רגע לפני ישיבת הממשלה: שר בכיר נדבק בקורונה
ישיבת הממשלה השבוע, צילום: חדשות כיפה

הקורונה נמצאת בכל בית ולא פוסחת על בתי הבכירים. שר המשפטים גדעון סער ביצע הבוקר בדיקת אנטיגן כמו לפני כל ישיבת ממשלה בתקופה האחרונה ונמצא חיובי לנגיף, גם רעייתו, מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער נמצאה חיובית לנגיף.

שר המשפטים לא יגיע לישיבת הממשלה שתתקיים היום, סער הודיע בטוויטר כי נמצא חיובי וכתב: "פתיחה ״חיובית״ לשבוע בו נהיה כולנו בבית (חוץ משירה, לעת עתה לפחות). שבוע טוב ובריאות איתנה לכולם". שר המשפטים יחמיץ בישיבת הממשלה את הפרידה מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

גדעון סער נגד התו הירוק

התו הירוק שמלווה אותנו כבר תקופה ארוכה יעלם? התקנות של התו הירוק צפויות להיגמר ב-6 בפבואר ושני שרים בכירים בממשלה, שר המשפטים גדעון סער ושר האוצר אביגדור ליברמן הודיעו אמש (ש') כי הם מתנגדים להארכת התו הירוק. 

סער פרסם את התנגדותו הנחרצת לתו הירוק וכתב: "התו הירוק צריך לסיים את דרכו. כמו באנגליה. כמו בדנמרק. הפגיעה בחרויות ובפרנסה היתה מוצדקת כל עוד היתה לכך תכלית אפידמיולוגית מובנת. אין עוד כזאת. לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן