תחת אבטחה כבדה: חודשו הנטיעות בנגב

שר השיכון זאב אלקין הודיע הבוקר על המשך הנטיעות בנגב, "אם נפסיד הצבעות בגלל רע"ם - אז נפסיד" | ברע"מ זועמים על ההחלטה ומתכוונים להיאבק, "נלך עד הסוף"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/01/22 08:45 י בשבט התשפב

תחת אבטחה כבדה: חודשו הנטיעות בנגב
מנסור עבאס, צילום: פלאש 90

משבר הנטיעות בנגב ממשיך הבוקר (ד') עם החלטתו של שר השיכון זאב אלקין לחדש את הנטיעות, אנשי קק"ל ממשיכים היום את העבודות בשטח תחת אבטחה כבדה, בסיעת רע"מ ממשיכים במרד נגד הקואליציה וצפויים לפגוע היום בחוקים אותם מקדמים בקואליציה, בהם חוק הגיור של יוליה מלינובסקי ומה קינלי טור-פז. 

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין אמר היום בראיון ל'כאן' רשת ב' כי הנטיעות יימשכו, אלקין הוסיף: "בממשלה הקודמת עצרו את הנטיעות. פוליטיקאים מנצלים נושא ציוני חשוב להלהיט את הרוחות, אם נפסיד הצבעות בגלל רע"ם - אז נפסיד". 


(יידוי אבנים נגד המשטרה במהלך נטיעות בנגב).

חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין מסיעת רע"מ הודיעה הבוקר כי בסיעה לא מתכוונים להיכנע, "נלך עד הסוף. באנו לשותפות הזו כדי לשרת את האזרחים הערבים, אנחנו כל הזמן בוחנים ובודקים מהי טובתם. השר אלקין יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הוא צריך לבחון את העתיד הקרוב".

במקביל, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בדרכו לנטיעות קק"ל, בן גביר סיפר כי: "דווקא היום צו השעה זה להגיע לנגב ולהשתתף במצווה החשובה של מאבק על ארץ ישראל. שאלתי את הרב דוב ליאור, גדול רבני הציונות הדתית שפסק לי שבשביל  מאבק על ארץ ישראל מותר לנטוע עצים. קורא לכל חברי הכנסת הגיע לנגב ולהפריח את השממה".