אורית סטרוק משתפת: "בנט נבח עלי"

ההתפרצות של ראש הממשלה נפתלי בנט על חברי האופוזיציה מוסיפה לרדוף את בנט, והפעם עם ביקורת מתוך הקואליציה, איבתיסאם מראענה אמרה על בנט: "לא התנהגות של ראש ממשלה, זה היה עצוב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/01/22 19:31 ו בשבט התשפב

אורית סטרוק משתפת: "בנט נבח עלי"
בנט במליאה, צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

לאחר ההצבעה על חוק החשמל, נרשם אירוע חריג ביותר כאשר ראש הממשלה נפתלי בנט קם מכיסו והחל להתעמת עם חברי האופוזיציה, שהתנהגו אף הם בצורה לא ראויה. מי שספגה אש במהלך הדיון היתה חברת הכנסת אורית סטרוק, שניגשה לבנט בכדי להגיד לו מספר מילים, והוא בתגובה זרק לעברה "עופי לי מהעיניים". היום (ש') תקפו חברי כנסת מימין ומשמאל את ההתנהלות של בנט.

חברת הכנסת איבתיסאם מראענה אמרה על ההתפרצות של בנט כי, "זה היה עצוב, מאד מאד עצוב, זו לא התנהגות של ראש ממשלה. צריך להכיל סיטואציה של אופוזיציה וקואליציה".

חברת הכנסת אורית סטרוק סיפרה על האירוע בתכנית פגוש את העיתונות: "נפתלי ירה עלי, הוא נבח את זה עלי, זה לא היה קשור לשום אומיקרון. אני אורית סטרוק שהלכתי אתו שנים כתף אל כתף, אני מסמלת את ההתיישבות, את הגאווה הלאומית, את המלחמה בטרור, את כל זה הוא רצה להעיף מהעיניים שלו". מוקדם יותר אמרה סטרוק אצל איילה חסון: "בנט סינדל את עצמו לקואליציה שהוא מתפקד בה כמריונטה יותר מכל דבר אחר".


(בנט בהצבעה על חוק החשמל).

נזכיר כי ביום שישי פורסם כי בהתייחסות לאמירה החריגה אמר בנט, "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר. אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן