ההחלטה על שחרור המחבל: בן גביר ועודה התעמתו בבית החולים | צפו

לאחר ההודעה על שחרורו של המחבל השובת רעב הישאם אבו הוואש, הודיע בםן גביר כי יגיע לבית החולים. לאחר הגעתו הגיע גם איימן עודה ובמקום התפתחה מהומה. צפו

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 04/01/22 21:20 ב בשבט התשפב

ההחלטה על שחרור המחבל: בן גביר ועודה התעמתו בבית החולים | צפו
בן גביר בבית החולים, צילום: ללא

ישראל הסכימה לשחרר את העציר המינהלי הישאם אבו הוואש, ששובת רעב, בתמורה לכך שיפסיק את שביתת הרעב. חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר לאחר ההודעה הזו כי הוא "מתכוון להגיע לבית החולים בקרוב!  פשוט לא להאמין ששירות הביטחון הכללי וממשלת ישראל נכנעים ומתקפלים בפני אסירי החמאס והג'יאהד". אבו הוואש שבת 141 ימים והוא צפוי להשתחרר בעוד כחודשיים.

"גורמי הטרור למדו שיטה: האסיר שובת רעב, חברי הכנסת תומכי הטרור מגיעים למיטתו, החמאס והג'יאהד מאיימים וישראל שוב מתקפלת, כדי "שלא תהיה הסלמה". ככה נותנים תמריץ לטרור והמשך האיומים על ישראל- ארגוני הטרור משפילים את ישראל עד עפר", אמר בן גביר.

במהלך ביקורו במקום של בן גביר התפרץ לעברו אחיו של המחבל ובני המשפחה הניפו דגלי אש"ף. בן גביר דרש מהמאבטחים שיסירו את הדגלים שהונפו בבית החולים. מיד לאחר בן גביר הגיע למקום יו"ר הרשימה המשותפת חבר הכנסת איימן עודה. עודה החל לקרוא "ניצחון לעם הפלסטיני" ובן גביר ענה לו: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הוואש בחיסול ממוקד".


(בן גביר ועודה מתעמתים)