חוק החשמל יחול על ההתיישבות הצעירה? אורית סטרוק בפנייה לחברי הממשלה

חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, פונה לחברי ימינה ותקווה חדשה: "חוק החשמל הוא חרפה אבל אם הוא עובר חובה שיחול גם על ההתיישבות הצעירה. זה בידיים של ימינה ותקווה חדשה", אומרת סטרוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/22 20:53 ב בשבט התשפב

חוק החשמל יחול על ההתיישבות הצעירה? אורית סטרוק בפנייה לחברי הממשלה
אורית סטרוק, צילום: Miriam Alster/FLASH90

סערת חוק החשמל: חברת הכנסת אורית סטרוק קוראת לחברי הכנסת בימינה ותקווה חדשה להצביע מחר בבוקר במליאת הכנסת על ההסתייגות הקובעת כי חוק החשמל יחול על ההתיישבות הצעירה ע"י צו אלוף. בסרטון שפונה לחברי הכנסת ניר אורבך, עידית סילמן, יום טוב כלפון, אביר קארה, מיכל שיר, שרן השכל וצבי האוזר מוזכרת חברת הכנסת אבתיסאם מראענה שב-20 לאוקטובר אמרה לחדשות כיפה כי "חוק החשמל צריך לחול גם על ההתיישבות הצעירה - זה ענין הומניטרי".

לצד זה הובאו דבריו של יו״ר ועדת הפנים ח"כ ואליד טאהא שאמר היום (ג') בוועדת הכנסת כי החשמל היא זכות אזרחית בסיסית של כל אזרח במדינה: "למה מישהו צריך לכעוס שצריך לחבר אישה וילדיה לחשמל? וגם חולים שצריכים מיכשור. זה לא פוליטיקה זאת זכות אזרחית בסיסית של כל אזרח במדינה".

"חוק החשמל הוא חרפה למדינת ישראל, פגיעה אנושה בשלטון החוק, זריקת בוסטר לבניה בלתי חוקית פרועה, וכניעה מבישה לתנועה האיסלאמית" אמרה סטרוק. "אבל לכל הפחות אם הוא עובר המינימום הנדרש זה שהוא יחול על ההתיישבות הצעירה. אני פונה לחברי ימינה ותקווה חדשה. זה לא פוליטיקה. זאת זכות בסיסית הומנטירית. תצביעו בעד ההסתייגות ותפסיקו את העוול. 20,000 תושבים אינם אזרחים סוג ב׳. זה בידיים שלכם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן