עמר בר-לב: "אני מאוים על ידי יהודים"

אחרי שעורר סערה עם שורה של התבטאויות על אלימות מתנחלים, הבוקר הוצמדה אבטחה לשר לביטחון פנים עמר בר-לב |השר שיתף: "קוויתי שלא יגיע הרגע"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/12/21 11:33 כג בטבת התשפב

עמר בר-לב: "אני מאוים על ידי יהודים"
עמר בר לב, השר לביטחון פנים המיועד, צילום: Miriam Alster/Flash90

סערת עמר בר-לב נמשכת. השר לביטחון פנים שהודיע שוב ושוב על כוונתו להילחם באלימות המתנחלים ועורר סערה עם התבטאויות שתרצו את מניעי הפיגוע של הפלשתינים, חושף הבוקר (ב') כי החל מהיום הוא יסתובב עם אבטחה צמודה.

בר-לב: "אינני מאוים ע"י פושעים ערבים"

בר לב סיפר, "מהבוקר אני מאובטח 24/7. בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם באירועים שונים "מה אינך מאובטח?" והשבתי בשמחה "אינני מאוים". על הסיבה להצמדת האבטחה אמר, "בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קיוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים".

כזכור, לפני שבועיים כתב השר בר-לב, "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא. אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים. אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים - ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

זה לאחר התבטאותו החריגה, "פגשתי את תת מזכירת המדינה של ארה"ב, הגברת ויקטוריה נולנד. תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים". בימין תקפו את בר לב, גם בקואליציה זעמו על השר, שרת הפנים איילת שקד כתבה: "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר".


(סמוטריץ' מגיב לבר-לב).