"מקווה שאתה לא חמוש באקדח": וליד טאהא הוציא את בן גביר מהדיון על חוק החשמל

חוק החשמל בדרך לאישור והגיע היום לדיון סוער בוועדת הפנים, יו"ר הוועדה וליד טאהא הוציא את חברי הכנסת הימניים מהדיון וצעק על בן גביר, "אני חושש לחיים של חברי הוועדה אתה יודע לשלוף נשק ולאיים" | צפו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/12/21 11:21 כג בטבת התשפב

"מקווה שאתה לא חמוש באקדח": וליד טאהא הוציא את בן גביר מהדיון על חוק החשמל
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סוער בוועדת הפנים בדרך לאישור חוק החשמל: יו"ר הוועדה וליד טאהא מתעמת עם חביר הכנסת הימניים שמוצאים מהדיון בזה אחר זה. טאהא הוציא את חברי הכנסת אורית סטרוק, פטין מולא, איתמר בן גביר ויואב קיש. 


(טאהא מוציא את בן גביר מהדיון).

אחרי שקרא אותו לסדר הוציא טאהא את בן גביר מהדיון וצעק: "צא החוצה תזהר לא לבוא עם נשק לאולם אתה אדם מסוכן. אתה הורשעת יותר מפעם אחת יא פושע, אני חושש לחיים של חברי הוועדה הוא יודע לשלוף נשק ולאיים".

ניר אורבך: "הסמכות לחיבור בתים לחשמל נשארת אצל שרת הפנים"

בעקבות הדיון שמתקיים היום כתב חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, "במקום השערות ושקרים בואו נדבר עובדות: סמכות האישור לחיבור בתים לחשמל נשארת אצל שרת הפנים- אם שרת הפנים החליטה על לוח זמנים מסויים היא תעמוד בו ותפעל בשיקול דעת. יו"ר האיחוד הלאומי יכול להתנבא על בג"ץ עתידי עד מחר, אבל כולנו יודעים למי ניתנה נבואה על פי חז"ל. אין שום קשר בין התערבות בג"צ לבין הזמן שבו השרה צריכה להחליט".

בצלאל סמוטריץ' מזמין את איילת שקד לעימות

בעקבות הדיון הסוער, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הזמין את השרה שקד לעימות על חוק החשמל, "‏ימינה טוענים שהציונות הדתית מנהלת קמפיין שקרי לגבי חוק החשמל. אני חושב אחרת. אבל אני מוכן לויכוח פומבי הגון. איילת, תבחרי את את הפלטפורמה ואת המראיין. בואי נדון באופן מכבד בפרטי החוק אל מול פני האומה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן