אחרי שילדיו הקטנים אמרו לו ש "זה לא מתאים לו", משה ארבל ביקש סליחה מבני גנץ

עם חזרתו מארצות הברית הגיע שר הביטחון למשכן הכנסת והוא נדרש להיכנס לבידוד במשכן, אלא שאז עלה על הדוכן חבר הכנסת ארבל והעיד כי ראה אותו מפר את הבידוד עם חברת הכנסת יעל רון בן משה. היום הוא התנצל

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 20/12/21 17:57 טז בטבת התשפב

אחרי שילדיו הקטנים אמרו לו ש "זה לא מתאים לו", משה ארבל ביקש סליחה מבני גנץ
ח"כ משה ארבל, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

לאחר שבשבוע שעבר האשים את בני גנץ ויעל רון בן משה בהפרת בידוד בכנסת, מבקש ח"כ ארבל סליחה ומתנצל. הוא סיפר שבסעודת ליל שבת האחרונה בביתו פנו אליו ילדיו וטענו כי "לא מתאים לו". ארבל סיפר: "התלבטתי איך להגיב, באותה שנייה אמרתי 'ילדיי אתם צודקים, טעיתי'. לכן אני עומד כאן באותה הבמה, באותו מקום".

הוא המשיך: "אני מבקש לתקן להישיר אליך מבט אדוני שר הביטחון ואלייך חברת הכנסת יעל רון בן משה ואליך אדוני יושב-ראש הכנסת ולומר סליחה טעיתי. כי בבין אדם לחברו יש יותר מאשר בין אדם למקום".

בנאומו לפני כשבוע נשמע ארבל כך: "יושב בראשות הישיבה אדם שהוא גם רופא, אנחנו נמצאים באמצע אירוע אפידמיולוגי חמור מאוד, לפני פחות משעה הגיע שר הביטחון מטיסה בחו"ל במטוס סגור, לפי חוקי המדינה הוא מחויב בבידוד. עליתי לקומת המבודדים - לא שמעתי מעיתונאים, אלא אני ראיתי את השר גנץ מפר את הבידוד, כשהוא יושב במרחק פחות משני מטרים מח"כ יעל רון בן משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקלים. אזרחי ישראל אתם תשלמו 5,000 שקל על הפרת בידוד, בזמן ששר הביטחון יושב עם ח"כית".

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי אמר על כך: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".


(צפו בהתנצלות)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן