משה ארבל טוען: ראיתי את גנץ מפר בידוד

שר הביטחון בני גנץ חזר אתמול מביקורו המדיני בוושינגטון היישר אל מליאת הכנסת, גנץ העביר את הלילה ביציע המבודדים והואשם על ידי ארבל שהפר בידוד | לשכת גנץ מכחישה את הטענות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 07:18 י בטבת התשפב

משה ארבל טוען: ראיתי את גנץ מפר בידוד
גנץ. הפר בידוד?, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חבר הכנסת משה ארבל שדיבר אמש (ב') במליאה סיפר שראה ששר הביטחון בנימין גנץ, ששב מארצות הברית וחייב בידוד, יושב במרחק פחות משני מטר מח"כ יעל רון משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. לטענתו זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקלים.

"יושב בראשות הישיבה אדם שהוא גם רופא, אנחנו נמצאים באמצע אירוע אפידמיולוגי חמור מאוד, לפני פחות משעה הגיע שר הביטחון מטיסה בחו"ל במטוס סגור, לפי חוקי המדינה הוא מחויב בבידוד", פתח ארבל. "עליתי לקומת המבודדים - לא שמעתי מעיתונאים, אלא אני ראיתי את השר גנץ מפר את הבידוד, כשהוא יושב במרחק פחות משני מטרים מח"כ יעל רון בן משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקלים. אזרחי ישראל אתם תשלמו 5,000 שקל על הפרת בידוד, בזמן ששר הביטחון יושב עם ח"כית", אמר ארבל.

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי אמר על כך: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".


(גנץ בביקור בארצות הברית).

מלשכתו של גנץ נמסרה תגובה המכחישה את הטענות, ואומרים כי הוא וח"כ יעל רון בן משה לא שהו באותו החדר, כפי שהנהלים מחייבים. אמש (ב') נחת גם ראש הממשלה מביקור באיחוד האמירויות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן