אחרי הלידה: באופוזיציה עדיין לא החליטו אם לקזז את שירלי פינטו

הדם הרע בין הקואליציה לאופוזיציה עשוי לפגוע בחברת הכנסת שירלי פינטו שילדה בסוף השבוע, גורמים באופוזיציה אומרים לחדשות כיפה כי טרם הוחלט אם לקזז את היולדת הטרייה וישיבה בנושא צפויה להתקיים ביום שני |"יש לזה תקדים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/12/21 19:03 ז בטבת התשפב

אחרי הלידה: באופוזיציה עדיין לא החליטו אם לקזז את שירלי פינטו
שירלי פינטו, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בסוף השבוע ילדה חברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגת ימינה את ביתה השנייה, בצל החגיגות והשמחה מהלידה, פינטו מחכה לתשובת האופוזיציה בנוגע לקיזוז לתקופה הקרובה. גורמים באופוזיציה איתם שוחחנו בסוף השבוע דוחים את הביקורת על הסירוב לקזז את פינטו ואומרים כי טרם התקבלה החלטה בנושא.

בשיחה עם חדשות כיפה אומר גורם באופוזיציה כי טרם התקיים דיון בנושא ורק ביום שני צפויים חברי האופוזיציה להחליט בעניינה. באופוזיציה מבהירים כי יש לזה תקדים ומזכירים את הגעתה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי מהליכוד להצבעה שבועיים בלבד אחרי שילדה בשנת 2018.

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה בקואליציה תוקפים את התנהלות האופוזיציה, חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה כתבה היום בטוויטר, "אישה בוראת חיים, גופה נקרע בברכת הלידה, החלמת הגוף לאחר יצירת פלא הבריאה היא דבר שברור על פי כל- רפואה, אמונה וערכים גם יחד. מי שלא מוכנים להתקזז עם אישה שהרגע ילדה, שלא ידברו על מוסר, יהדות ומשפחה. במעשה הזה, הם לא רואים קודם כל את נשותיהן, אחיותיהן והבנות שלהן".

בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה ציטטה קטע מהשיר שכתב יהונתן גפן והודיעה על הולדת ביתה: "ברוכה הבאה לעולם, כרם". שר התקשורת יועז הנדל הגיב על החדשות הטובות, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב, "מזל טוב, המון אושר ואם אפשר לילות שקטים". 


(נאום הבכורה של שירלי פינטו).