הח"כ לשעבר הביך: מירי רגב ביקשה להיות משוריינת במפלגת העבודה | רגב תקפה: "משועמם"

מבוכה לחברת הכנסת מירי רגב מהליכוד, חבר כנסת לשעבר בסיעת העבודה סיפר כי רגב ביקשה בעבר להיות חברת כנסת במפלגה הוותיקה וחושף את הסיבה שבגללה רגב בחרה לבסוף בליכוד | רגב: "גם אם בן סימון יחזור על השקר הזה מאה פעם הוא לא יהפוך לאמת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/12/21 16:42 ג בטבת התשפב

הח"כ לשעבר הביך: מירי רגב ביקשה להיות משוריינת במפלגת העבודה | רגב תקפה: "משועמם"
מירי רגב עם מרב מיכאלי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברת הכנסת מירי רגב מסיעת הליכוד נחשבת לסמן ימני בכנסת ומוכנה לא פעם לתקוף בחריפות את מחנה השמאל, אבל היום (ג') נרשמה מבוכה קלה כשחבר הכנסת לשעבר דניאל בן סימון סיפר כי רגב בקשה בעבר להיות חברת כנסת מטעם המפלגה אותה כינתה, "שמאל רדיקלי".

‏חבר הכנסת לשעבר דניאל בן סימון התראיין היום בערוץ כנסת וסיפר: "אני, באופן אישי, הייתי המתווך ניסיתי להכניס את מירי רגב למפלגת העבודה. היא רצתה להיות משוריינת ברשימה, ואחד המועמדים לראשות המפלגה אמר לה שזה יהיה אסון ושתתמודד בפריימריז כמו כולם. היא הבינה שהסיכויים שלה נמוכים והיא הלכה לליכוד כי שם הסיכויים שלה היו גבוהים יותר".

בעבר תקפה רגב לא פעם את מפלגת העבודה, "חברי הכנסת מ"המחנה הציוני" שקוראים לעצמם ציוניים, רוצים שנממן את אלה ששורפים את דגל מדינת ישראל. הם השתגעו. אני אומרת לכם: זה לא יקרה", כתבה פעם. "מפלגת העבודה פנתה פנייה חדה שמאלה. דמויות כמו סתיו שפיר מירב מיכאלי ימשכו את העבודה לשמאל רדיקלי", הוסיפה בפעם אחרת.

בתגובה לבן סימון אמרה רגב לחדשות כיפה: "גם אם דניאל בן סימון יחזור על השקר הזה מאה פעם הוא לא יהפוך לאמת, אני מבינה שהוא משועמם וחסר כותרות אז שיחפש כותרות במקום אחר. זה לא סוד שפנו אליי בהצעות שונות, עם שחרורי מצה"ל. בחרתי להצטרף למפלגת הליכוד, מתוך אג'נדה ברורה ואני שמחה על תרומתי הגדולה למפלגת הליכוד ועל עשייתי למען מדינת ישראל והחברה הישראלית".

בינתיים נראה כי רגב נטועה עמוק בליכוד, בראיון שהעניקה לפני מספר חודשים רמזה השרה לשעבר על כוונותיה הפוליטיות: "אני בעד ראש או ראשת ממשלה מזרחי/ת. אני חושבת שהמזרחים, הליכודניקים, לאורך זמן בחרו באנשים בצבע הלבן להוביל אותם. אני חושבת שיום אחרי ביבי נתניהו הליכודניקים יצטרכו לעשות חשבון נפש. כן, יש לנו אנשים מזרחים מצוינים, טובים, איכותיים, שיכולים להוביל את הליכוד בהמשך הדרך יום אחרי ביבי נתניהו. אני בהחלט רואה את עצמי חלק מההנהגה הזאת, מובילה את הנהגת הליכוד, כן".