"הצטרפו למשפחת ראש הממשלה": חברות התעופה עוקצות את בנט

החלטת משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לטוס לחופשה בחו"ל למרות המלצת ראש הממשלה שלא לטוס, מביאה על בנט ביקורת רבה, חברת התעופה ישראייר הצטרפה למבקרים ועקצה את בנט

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/12/21 17:40 כח בכסלו התשפב

"הצטרפו למשפחת ראש הממשלה": חברות התעופה עוקצות את בנט
בנט, צילום: פלאש 90

אמש פרסמה לשכת ראש הממשלה הודעה שעוררה את זעמם של אזרחים רבים. בזמן שזן האומיקרון גורם לבהלה וראש הממשלה נפתלי בנט המליץ שלא לטוס לחו"ל, רעיית ראש הממשלה, גילת בנט, וילדיו, המריאו היום לחופשה בת מספר ימים בחו"ל. חברת התעופה ישראייר עקצה את בנט.

החברה שנפגעה בעקבות מחלת הקורונה פרסמה מודעה בה קראה לאזרחים לטוס לחו"ל, "הצטרפו למשפחת ראש הממשלה בחו"ל", כתבו בחברה ופרסמו מבצעים לטסים לאירופה. על הטיסה של משפחת בנט אומרים בלשכת ראש הממשלה כי החופשה תוכננה מבעוד מועד, אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד באפריקה כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".

אמש ניסה בנט לענות לביקורת הקשה שספג וכתב בפייסבוק: "איך זה שהמשפחה שלי טסה למרות שאמרתי ביום שישי שאני לא ממליץ לטוס? משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הוריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים.

משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש.

אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי. אם הייתי חושב שהמצב מצריך סגירה הרמטית של השמיים - היינו עושים זאת. אולם מצב התחלואה המשופר של ישראל, היכולות שלנו בריצוף והתגובה המהירה בבדיקות ה PCR+ - כל אלה מאפשרים לנו, בשלב הזה, להמשיך את החיים במינימום הפרעה, ולהתנהל מתוך איזונים נכונים על המגבלות, שכוללות בידוד ובדיקה נוספת בחזרה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן