דודי אמסלם נגד חדשות 12: שלח מכתב התראה ודורש פיצוי כספי

אחרי הסערה בעקבות הספייס של ח"כ דודי אמסלם והסילוף של דבריו, אמסלם עובר למעשים, הבוקר שלח מכתבי התראה לחדשות 12 ודה מרקר | "פרסום שקרי ופוגעני"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/11/21 09:39 כ בכסלו התשפב

דודי אמסלם נגד חדשות 12: שלח מכתב התראה ודורש פיצוי כספי
דודי אמסלם., צילום: Miriam Alster/FLASH90

סערת המכלאות נמשכת, פחות משבוע לפרסומים בעיתון דה מרקר ולכתבה של העיתונאי דני קושמרו בחדשות 12 שעוותו את דבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם בשיחה עם פעילים, אמסלם פותח בהליכים משפטיים נגד כלי התקשורת.

דודי אמסלם: "הפרסום גרר הודעות נאצה"

הבוקר שלח אמסלם דרך עורך דינו מכתבי התראה לכלי התקשורת בהם הוא דורש התנצלות מפורטת, פיצוי כספי ומוחה על הנזק שגרמו לו כלי התקשורת בעיוות דבריו. במכתב ההתראה כתב עורך דינו של אמסלם: "בערב שבת, 2021/11/19 ,שודרה על ידכם, בתכנית "אולפן שישי" בערוץ 12 כתבה שהוצגה על ידכם כדיווח על דברים שנאמרו, כביכול,  תוך פגיעה חמורה במרשי בהתבסס על דברים שיוחסו למרשי בשקר".

מכתב ההתראה תוקף את קושמרו: "הכתבה שהובאה על ידי מר דני קושמרו כללה הבאת דברים שהוצגו כ"ידיעות" ובנוסף הבעת דיעה שלילית ופוגענית כלפי מרשי. הכתבה שהוכנה ושודרה על ידכם היא פרסום שקרי ופוגעני".

לסיום דרש אמסלם פיצוי כספי והתנצלות: "הנכם נדרשים לבוא עמי בדברים להערכת הנזק וגובה הפיצוי שעליכם לשלם למרשי לרבות הוצאות היעוץ המשפטי הכרוך והכנת כתב זה". אמסלם התייחס לנזק התקשורתי שגרם לו הפרסום, "הפרסום הפוגעני שלכם צבר מאות אלפי "צפיות", מספר עצום של תגובות ודיונים שנולדו ומתרבים מהפרסום שלכם בכל בית, בכל אתר, בכל כלי תקשורת ובכל מדיה ורשת חברתית. עוצמת הפרסום שלכם גררה הרבה מאד הודעות נאצה וביטויים משתלחים חסרי רסן.

בכדי להסביר צירף אמסלם ציוץ של יועץ התקשורת רונן צור שהשווה אותו לפושע נאצי. בציוץ שפרסם כתב צור: "ההצעה של גבלסלם להכניס את תומכי הממשלה למכלאות זה רק לצרכי ריכוז או שיש גם איזה פתרון סופי?".


(ח"כ דודי אמסלם בבדיחה לגולשי כיפה).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן