סערת המכלאות: דודי אמסלם מודיע שיתבע את דה-מרקר וחדשות 12

בשיחה בטוויטר דיבר חבר הכנסת מהליכוד על התנהלות הקואליציה ותקף את התנהלות הפקידים. כתב דה-מרקר פרסם דברים מסולפים מתוך השיחה של אמסלם, וגם בחדשות 12 הלכו בעקבותיו. לאחר שאיים בתביעה, היום מודיע אמסלם: "אני אתבע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/21 09:09 יח בכסלו התשפב

סערת המכלאות: דודי אמסלם מודיע שיתבע את דה-מרקר וחדשות 12
אמסלם. "אני אתבע", צילום: פלאש 90. הדס פרוש

אחרי הסערה סביב חבר הכנסת דודי אמסלם שלכאורה אמר כי צריך להכניס את השמאלנים למכלאות, היום הוא מודיע כי יתבע את העומדים מאחורי הסילוף. במוצאי השבת אמסלם הגיב לפרסומים בכלי התקשורת ותקף: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט".

"לכולם מותר לדבר עם הידיים, רק לדודי אמסלם לא"

בתגובתו אמסלם איים לתבוע, והיום, כאמור הוא מודיע כי אכן יתבע אותם: "אמרתי ולא אתנצל על כך, כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא. לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא".

אמסלם הוסיף כי "לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי". בציוץ הבוקר הוא כתב "אני אתבע".

רותם שטקרמן, עיתונאי דה-מרקר שעומד מאחורי הפרסום המקורי שככל הנראה הטעה את חדשות 12 התנצל וכתב: "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה".

בין היתר אמר אמסלם בספייס שעורר את הסערה: "אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שיילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד - ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם".

(דודי אמסלם בבדיחה לגולשי כיפה).