שיקלי עונה לשירלי: "עשתה רושם של אדם עם יותר דרך ארץ"

התקציב עבר, אבל הסערות בימינה לא פוסקות: גם תורה של שירלי פינטו הגיע עם כשכינתה את עמיחי שיקלי "וירוס". עכשיו מגיעה התגובה של שיקלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/21 13:31 ד בכסלו התשפב

שיקלי עונה לשירלי: "עשתה רושם של אדם עם יותר דרך ארץ"
עמיחי שיקלי, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ביום שישי האחרון הקואליציה חגגה את העברת התקציב, במוצאי שבת עמדו ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לצד שר האוצר אביגדור ליברמן במסיבת עיתונאים חגיגית. אבל נראה כי האווירה הטובה לא נמשכה זמן רב.

כבר באותו מוצאי שבת עוררה חברת הכנסת עידית סילמן סערה כאשר סיפרה על תקיפה שעברה לכאורה לפני כשבועיים בתחנת דלק במודיעין, סיפור שעורר תגובות מעורבות. התהיות נסבו סביב הדיווח של סילמן לגורמים הממונים והיציאה המאורחת שלה לתקשורת עם הסיפור, דבר שגרם לפקפוק בסיפור שלה.

אבל פחות מ-24 שעות אח"כ כבר נכנסה לחיינו סערה אחרת: חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה כינתה את חברת הכנסת עמיחי שיקלי "וירוס". את הדברים היא אמרה בראיון לעודד בן עמי. גם האמירה הזו קיבלה גינויים רבים, במיוחד לאור האמירות של בנט לפיד וליברמן אודות השיח הרדוד של האופוזיציה.

בראיון לאמיר איבגי לגלי צה"ל הגיב היום (ב') לדבריה של חברת הכנסת פינטו: "אמירה מפתיעה, שירלי עשתה רושם של אדם עם יותר דרך ארץ". תגובה מאופקת משהו של שיקלי, שהוסיף כי הוא יותר מופתע מהנהגת המפלגה: "מה שהכי מפתיע זו השתיקה של הנהגת הרשימה, בנט ואיילת. סגנון הדברים מעיד על המפלגה ועל בכיריה, שלא ראו לנכון להתייחס".

היחסים בין שיקלי לבנט עלו על שרטון אחרי התנהגותו של הראשון, כאשר לא קיבל את החלטת בנט על הכניסה לממלשה עם לפיד, סער ורע"מ. לאחרונה דווח כי בימינה שוקלים להכריז על שיקלי כפורש, מה שיחייב אותו לרוץ ברשימה חדשה לכנסת.