"היא פשוט מדהימה": בנט נפגש עם בוריס ג'ונסון והגיב לתקרית של השרה אלהרר

"נתת הזדמנות לכל אחד להעריך מחדש את המדיניות הלאומית ביחס לשינוי האקלים", אמר בנט לראש ממשלת בריטניה | שרת האנרגיה קארין אלהרר נכחה בפגישה לאחר התקרית בה נבצר ממנה להיכנס לוועידה וקיבלה מחמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/21 17:22 כז בחשון התשפב

"היא פשוט מדהימה": בנט נפגש עם בוריס ג'ונסון והגיב לתקרית של השרה אלהרר
ג'ונסון, בנט ואלהרר, צילום: חיים צח/לע"מ

לאחר שאתמול נשא נאום בפני משתתפי ועידת האקלים העולמית בגלזגו שבסקוטלנד ונפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן באירוע קבלת הפנים של הוועידה, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום (ג') עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון בוועידה. בפגישה השתתפה גם שרת האנרגיה קארין אלהרר לאחר שלא הצליחה להיכנס לוועידה בעקבות בעיית נגישות.

בנט הודה לג'ונסון בפתח הפגישה: "הבאת את מנהיגי העולם, הראית מחויבות ונתת הזדמנות לכל אחד להעריך מחדש את המדיניות הלאומית ביחס לשינוי האקלים. אני יכול להגיד לך שבנוגע לישראל זה היה מהותי. עכשיו שינינו את המדיניות שלנו. לראשונה בהיסטוריה שלנו התחייבנו לאפס פליטות עד שנת 2050 - and we mean business. זה היה קו פרשת המים עבורנו".

"אני רוצה להודות לך על ההתערבות המהירה באירוע המצער עם השרה קארין אלהרר", אמר ראש הממשלה הישראלי לג'ונסון והוסיף כי, "זו הזדמנות מלמדת עבור כולנו על החשיבות של נגישות לכולם. אני כל-כך גאה בשרה אלהרר, היא פשוט מדהימה".

בפגישה אמר ראש הממשלה הבריטי כי ארצו צריכה ללמוד ממבצע חיסון הבוסטר בישראל. ג'ונסון הוסיף כי מבצע הבוסטר עודנו מתנהל בבריטניה אבל עליהם לרוץ ב"מהירות ישראלית".


(פגישת בנט ג'ונסון בוועידת האקלים)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן