מטריד: אלמונים פרצו לביתו של ח"כ אופיר סופר - המשטרה לא הגיעה לחקור

אירוע חריג אירע ביום שישי האחרון. ביתו של חבר הכנסת מסיעת הציונות הדתית נפרץ ועד כה לא הגיעו שוטרי מזיהוי פלילי על מנת לאסוף תוצאות: "זה השירות שמקבל אזרח רגיל?"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/21 08:43 כה בחשון התשפב

מטריד: אלמונים פרצו לביתו של ח"כ אופיר סופר - המשטרה לא הגיעה לחקור
ח"כ אופיר סופר בכנסת, צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

ביתו של ח"כ אופיר סופר נפרץ ביום שישי האחרון, הבוקר סיפר אופיר על האירוע החריג וחשף מידע מטריד לא פחות. למרות שמדובר בביתו של נבחר ציבור, עד כה, יומיים אחרי הפריצה עדיין לא הגיעו חוקרי זיהוי לילי על מנת לאסוף ממצאים. 

סופר שמתגורר במושב טפחות שבצפון שיתף תמונה מתוך תרגיל משטרתי ותקף את התנהלות המשטרה, "זו הסיבה שפרצו לבית בליל שישי ועדיין זיהוי פלילי טרם הגיע? אין אפשרות סבירה לברר מתי יגיע? זה השירות שמקבל אזרח רגיל?", כתב סופר.

ח"כ אופיר סופר מדבר לא מעט על הצורך באכיפה מוגברת בצפון לאור הפשיעה הגואה באזור, לפני מספר חודשים כתב סופר: "אני מכיר מקרוב את הקושי וההתמודדות של החקלאים אל מול ההצתות של חממות וכוורות, גניבה של פירות וירקות, ובעיקר, תחושה קשה של ייאוש מול אוזלת ידן של הרשויות. לשם כך, ביקשתי אישית לערוך מחקר מקיף על תופעת "הפשיעה החקלאית.

בכנסת הקודמת והנוכחית אני שותף להצעת חוק שתחמיר את הענישה על פשעים חקלאיים ותביא לפיצוי הולם לחקלאים. הצפון זה הבית שלי. אעשה כל מאמץ שמצב הפשיעה נגד החקלאים בצפון ייפסק. זה חייב להיפסק". בסוף השבוע האחרון סבל סופר עצמו מהפשיעה בצפון אם כי עד כה לא ברור מה הרקע לפריצה ומי עומד מאחוריה.

 


(אופיר סופר מספר על חוק איציק סעידיאן).