"מפלגה של מטומטמים": אביר קארה עזב את קבוצת הוואטסאפ של ימינה

סוער בסיעת ימינה: שירלי פינטו ואביר קארה התקוטטו בטוויטר והובהלו לשיחה אצל בנט: "בריא שיש לנו סיעה של אנשים שבוערים בהם העקרונות שלהם ושהם נלחמים עליהם" | כחול לבן והעבודה בעימות משלהם: "קוראים לסרבנות גיוס"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/10/21 17:51 כא בחשון התשפב

"מפלגה של מטומטמים": אביר קארה עזב את קבוצת הוואטסאפ של ימינה
סגן השר אביר קארה , צילום: Olivier Fitousi/Flash90

סוער בקואליציה ובמפלגת ימינה במיוחד: סגן השר אביר קארה הותקף בטוויטר על ידי חברת הכנסת שירלי פינטו ובתגובה נטש את קבוצת הוואטסאפ של המפלגה. גם בין סיעות העבודה וכחול לבן מתחולל כרגע קרב ציוצים והתקיפות הולכות ונעשות יותר ויותר בוטות.

ח"כ שירלי פינטו תקפה את אביר וכתבה בטוויטר: "איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם?? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול".

אביר בתגובה נטש את קבוצת הוואטסאפ של ימינה, רגע אחרי שכתב: "מפלגה של מטומטמים". קארה הובהל לפגישה משולשת אצל יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, אליה הובהלה גם פינטו, השניים יצאו מהפגישה עם פרצופים כועסים. אבל הפגישה כנראה נשא פרי ואביר חזר לקבוצה המפלגתית.

מלחמת ציוצים מתקיימת כרגע בין כחול לבן למפלגת העבודה אחרי אישורי הבנייה בהתנחלויות. מוקדם יותר תקפו במפלגת העבודה את גנץ וכתבו: "מי שמכריז הכרזות מדיניות עם השלכות בינלאומיות באופן חסר אחריות, בלי תיאום ובלי הכנה, ומי שמאשר בניה של 3,000 יחידות דיור ביו"ש, איך נאמר, רבין הוא לא". בכחול לבן תקפו בחזרה את מיכאלי: "מי שקורא לסרבנות לגיוס שלא יטיף על אחריות מדינית וביטחונית".


(בנט מברך את ח"כ קארה).

מאוחר יותר, ראש הממשלה נפתלי בנט קיים שיחות עם סגן השר קארה ועם חברת הכנסת פינטו. בשיחות, הדגיש ראש הממשלה את החשיבות באחדות ואת העבודה המשותפת הנדרשת בין חברי הסיעה.

״אני חושב שזה בריא שיש לנו סיעה של אנשים שבוערים בהם העקרונות שלהם ושהם נלחמים עליהם. אביר נלחם להקל על כל עסק, שירלי נלחמת על כל אדם עם מוגבלות שלא יכול לחיות בצורה נורמלית במדינת ישראל. אני שמח על כך שכולם הפנימו את הצורך לגלות סבלנות ולשתף פעולה למען המטרה המשותפת", אמר בנט.