עופר כסיף נפגש עם סרבני גיוס: "כתוב בשולחן ערוך, איזהו גיבור הכובש את יצרו"

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת עורר הבוקר סערה כשנפגש עם סרבני גיוס שמשתמטים מהצבא על רקע מצפוני | כסיף החליט לצטט מהמקורות היהודיים אבל לא זכר את המקור האמיתי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/08/21 12:57 כג באלול התשפא

עופר כסיף נפגש עם סרבני גיוס: "כתוב בשולחן ערוך, איזהו גיבור הכובש את יצרו"
עופר כסיף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחד מחברי הכנסת הכי שנויים במחלוקת, שוב עורר סערה. בוקר אחרי הלווייתו של בראל שמואלי שנהרג בגבול רצועת עזה, ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת מצא את הגיבורים שלו. כסיף נפגש עם סרבני גיוס ושיבח אותם על ההחלטה.

הפגישה התרחשה היום בבוקר. כסיף שיתף תמונה שלו עם סרבני גיוס וכתב: "עכשיו עם סרבני הגיוס שחר פרץ וערן אביב. אלו הגיבורים האמיתיים, משום שגיבור אינו הכובש עם אחר אלא, כפי שנאמר בשולחן ערוך, זה הכובש את יצרו. ואין גבורה גדולה יותר מלכבוש את היצר הנוטה ליישר קו עם העדר". הגולשים לא רחמו על כסיף שטעה בציטוט וכתב שולחן ערוך במקום מסכת אבות.

כסיף מוכר כח"כ בעל אמירות שנויות במחלוקת, לפני שבועיים בזמן שהשריפות השתוללו בהרי ירושלים יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר אמר: "כשבנט מטייל בבריכה בצפון וטיבי תוקף חיילים, הארץ שלנו נשרפת מבפנים. אחרי "הכלת מתים", עכשיו הם גם מכילים הצתות? ההצתות הללו הן פיגועים לכל דבר, ועל ממשלת ישראל והשב"כ לטפל במציתים ביד קשה ולהחמיר בענישה".


(עופר כסיף).

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת מיהר להגיב ותקף את בן גביר: "טרור ההשמצות של בן גביר. האיש חוגג שריפות שהורסות חיים של מאות אנשים ומצית אש של שנאה והסתה. למען רווח פוליטי, הכל כשר אצל בן הבליעל הזה". כתב כסיף על בן גביר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן