"מפכ"ל כושל" שוטר הגיע לביתו של בן גביר: "לאחמד טיבי לא היו עושים את זה"

ח"כ איתמר בן גביר התגלה כחיובי לנגיף הקורונה, בן גביר שהופתע לגלות כי דווקא אליו הגיע משטרה ובקשה להיכנס לביתו ולהפר את חסינותו איים בתביעה: "

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/21 12:59 ט באלול התשפא

שוטר הגיע לביתו של בן גביר: "לאחמד טיבי לא היו עושים את זה"
בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

כפי שפורסם אמש (ב') חלה ח"כ בן גביר בקורונה ונכנס לבידוד, ובצהריים כבר התייצב שוטר משטרת חברון כדי לוודא לדבריו את נוכחותו של בן גביר בביתו ולצורך כך ביקש להיכנס לשטח ביתו וזאת בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת.


(בן גביר בשיחה עם השוטר).

בשיחה טלפונית, נזף ח"כ בן גביר בשוטר שהגיע לביתו והזכיר לשוטר כי עד כה לשום ח"כ שנמצא בבידוד לא הגיעה המשטרה, ותמוה מדוע דווקא אליו מגיעים שוטרים ועוד מבקשים להפר את חוק חסינות חברי הכנסת ולהיכנס לביתו. בן גביר אמר לשוטר כי על המשטרה חובה להפנים שהוא חבר כנסת בדיוק כמו ח"כ טיבי, זנדברג, גלעד קריב או מיכל רוזין, איתם המשטרה לא נוהגת בצורה חסרת אחריות ובניגוד לחוק.

מספר דקות לאחר מכן שוחח קצין הכנסת שהבהיר למשטרה את הוראות החוק, וכי אין להיכנס לביתו של חבר הכנסת.  יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מתקשה שלא לחשוב ששוב מפכ"ל המשטרה הכושל מבקש להתנכל לי. לצערי אני קרוב מאוד להגיש תביעה של מאות אלפים נגד מפכ"ל ומשטרה שפועלת שלא כחוק ולא מפנימה שהדין שלי כדין כל חברי הכנסת".

כזכור, אתמול ח"כ איתמר בן גביר נמצא חיובי לקורונה בבדיקת p.c.r.הודעה על תוצאות הבדיקה נמסרה לידיעת קצין הכנסת. בן גביר נכנס כבר אתמול לבידוד כאשר התגלו אצלו סימני המחלה. הוא חש בטוב באופן כללי ומסר כי ימשיך בעבודתו השוטפת מביתו. "קורא לציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. רפואה שלימה לכל תושבי מדינת ישראל" כתב בן גביר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן